Lider zmienia szaty
Choć zwycięskiej drużyny się nie zmienia, to jednak Honda po 6 latach produkcji swojego SUV-a, postanowiła odmłodzić najpopularniejszy w tym segmencie model CR-V. W piątkowy wieczór, w toruńskim salonie Hondy, odsłonięta została jej IV generacja.
Przedpremierowy pokaz najnowszej Hondy CR-V odbył się w piątkowy wieczór w salonie SMH Toruń. Na przybyłych gości i dziennikarzy czekały dwa, zasłonięte pod czerwonym aksamitem modele japońskiego SUV-a. Poprzednik, produkowany od 2007 roku, zyskał sobie sympatię Polaków stając się najczęściej kupowanym autem w tym segmencie. Zdecydowanie wyprzedził BMW X3, Mitsubishi Outlandera czy Kia Sorento. Nowy model czeka jednak ciężkie zadanie, bowiem konkurencja w ostatnim czasie również nie próżnuje. W salonach Subaru, Mazdy czy Mitsubishi już czekają najnowsze propozycje aut o sportowo-terenowym charakterze: Forester, CX-5 i debiutujący niedawno Outlander. Honda ma jednak atuty, którymi będzie dzielnie odpierać ataki rywali. Przekonać mogliśmy się o tym podczas czwartkowej premiery.
Początek prezentacji należał do Michała Wielińskiego, szefa sprzedaży w toruńskim salonie, który przybliżył zaproszonym gościom nową sylwetkę Hondy CR-V. Na specjalnym telebimie obejrzeliśmy historię modelu, jego sukcesy i nagrody oraz film ukazujący emocje i dziedziny naszego życia, w których obecna jest japońska marka. Nie zabrakło też podstawowych danych dotyczących zmian konstrukcyjnych, wymiarów czy nowinek technicznych zastosowanych w najnowszej CR-V.
Punktem kulminacyjnym czwartkowego wieczoru była oczywiście uroczysta odsłona dwóch wciąż tajemniczych modeli. W świetle fotograficznych fleszy, kolorowych laserów i delikatnej zasłony dymnej, oklaskami zostały przywitane premierowe gwiazdy Hondy. Z początku niektórzy myśleli, że pomylili salon ze szwedzką marką klasy Premium. Elegancka sylwetka, przypominająca model Volvo XC60, od razu przypadła do gustu większości gościom. Linia boczna CR-V nie została diametralnie zmieniona i wciąż nawiązuje do podwyższonego kombi, niż typowego SUV-a z kanciastym kształtem i kołem zapasowym umocowanym na tylnej klapie. Takie rozwiązanie widać podoba się polskim kierowcom, bowiem właśnie ten model jest dzisiaj najchętniej kupowanym SUV-em w segmencie D w Polsce.
Przód auta zdecydowanie zmężniał. Jest teraz bardziej agresywny, sportowy i łączy dość spory chromowany grill z off-roadowymi dodatkami i zabezpieczeniami. Całość wygląda doprawdy imponująco i kusząco. Z tyłu nowy CR-V kontynuuje sukces poprzednika - teraz jednak w lepszym, bardziej eleganckim wydaniu. Nic więc dziwnego, że większości gościom ta część auta przypominała sportowo-rekreacyjne wersje Volvo.
We wnętrzu również sporo zmian i nowinek. Przede wszystkim, choć przy nieco mniejszych rozmiarach zewnętrznych, zwiększono przestrzeń dla pasażerów i ich bagażu. Składanie tylnych siedzeń jest proste i tworzy największą przestrzeń ładunkową w tej klasie aut. Klienci podkreślali również ciekawy design zegarów, wygodną pozycję za kierownicą i bardzo dobrą jakość materiałów. Jak twierdzą przedstawiciele toruńskiej Hondy, nowy model CR-V dysponuje również dużo skuteczniejszym napędem na cztery koła. O tym jednak przekonamy się dopiero podczas weekendowego testu.
Sukces nowego modelu CR-V wydaje się być przesądzony. Wszystkie zalety poprzednika zostały tutaj przeniesione i tam gdzie to było wymagane - ulepszone. Po premierze kilku klientów już zdecydowało się na zakup najnowszego dziecka Hondy. Skusiła ich nie tylko elegancka sylwetka, dobre wyposażenie, ale również komfort jazdy i pewne prowadzenie, z którego ten model słynął już wcześniej. My przekonamy się o tym dopiero w najbliższy weekend, kiedy wersja testowa trafi w nasze ręce. Czy potwierdzimy zdania nowych właścicieli o zaletach tego auta? Przekonamy się już wkrótce.
Uwaga! Redakcja nie odpowiada za treści i tematy publikowane w dziale "Komentarze".
Redakcja ma prawo usunąć komentarz jeśli uzna go za niezgodny z prawem, obraźliwy lub szkodliwy.
Komentarz przez Ciebie dodany zostanie opublikowany niezwłocznie po zaakceptowaniu przez Redaktora.
V urodziny Honda Team Grudziądz
Mistrz jeździł na oparach
Najlepsi z Hondy
Od rowerów po Rollsa
Auto Moto Show Toruń 2023 już za miesiąc
Wielkie święto motoryzacji w Grodzie Kopernika
Będą auta, będzie show
Auto Moto Show Toruń po raz drugi
Za rok zrobią jeszcze większe show
Toyota Auris.Złoto w kolorze blue
Chevrolet Spark.Bohater szklanego ekranu
Mercedes-Benz CLS.CLS, Czyli Luksusowo i Sportowo
Honda CR-Z.Romantyczna marzycielka
Fiat Bravo.Włoska uwodzicielka
.Miejski Kingsize
Był Puchar Metropolii, teraz jest Puchar MotoParku
Przekraczać granice, bezpiecznie
Toruń tylnymi kołami pędzony...
Ostatnia prosta do zimy
Piknikowo, lecz pod znakiem BMW
Gwiazdy znów zleciały do Grodu Kopernika
Rajdowy klasyk na krzyżackich szutrach
Kopernik ruszył rajdami
Duże Toyoty w małej skali
Pech Artura, szampan dla Kamila
Wielki Zamek dla małych rajdówek