Porsche z silnymi partnerami w Genewie
Wraz z Porsche na targach motoryzacyjnych w Genewie pojawią się nowi, silni partnerzy w sporcie motorowym - do zespołu niemieckiej marki dołącza DMG MORI, alians dwóch wiodących wytwórców obrabiarek, oraz szwajcarska firma Chopard, producent zegarków.
Zespół Porsche powraca do rywalizacji w topowej kategorii mistrzostw wyścigów długodystansowych - World Endurance Championship (WEC). Składają się one z ośmiu rund rozgrywanych na trzech kontynentach, a kulminacyjnym wydarzeniem sezonu jest 24-godzinny wyścig Le Mans.
Friedrich Enzinger, wiceprezes LMP1:
- Jesteśmy dumni z partnerstwa z DMG MORI w ramach projektu WEC.
Dr Rüdiger Kapitza, Prezes Zarządu DMG MORI SEIKI AG:
- DMG MORI reprezentuje tradycję, precyzję i technologiczne przywództwo na globalną skalę. Doskonale pasuje więc do najwyższych standardów Porsche. Liczymy na owocną współpracę.
Gama produktów DMG MORI obejmuje innowacyjne maszyny i usługi, specjalistyczne oprogramowanie oraz rozwiązania zwiększające wydajność energetyczną. Głównym obszarem działalności firmy jest sektor obrabiarek. Jej globalną sieć tworzy 21 zakładów produkcyjnych oraz 146 punktów sprzedażowych i serwisowych.
Przyciągające wzrok logo DMG MORI jest wyeksponowane po obu stronach tylnego skrzydła, na przednim pasie i spojlerze oraz poniżej głównych lamp.
Znakomite wyczucie czasu
Szwajcarski producent zegarków Chopard hołduje zasadzie "Passion for Excellence" (pol. pasja w dążeniu do doskonałości), w pełni odpowiadającej charakterowi Porsche. Chopard dołącza do obu zespołów niemieckiej marki - w kategorii LMP1 oraz Porsche Team Manthey, dysponującym dwoma egzemplarzami 911 RSR - jako oficjalny partner Porsche Motorsport.
Historia marki Chopard rozpoczęła się w 1860 roku od precyzyjnych urządzeń odmierzających czas, które Louis-Ulysse Chopard produkował w Sonvillier - w samym sercu szwajcarskich gór Jura. Od 1937 roku siedziba firmy mieści się w Genewie. 26 lat później jej właścicielem został Karl Scheufele z niemieckiego miasta Pforzheim. Od tamtej pory Chopard pozostaje biznesem rodzinnym, którym dzisiaj współzarządzają dzieci Scheufele'a, Caroline oraz Karl-Friedrich. Sportowa natura i perfekcyjne wykonanie zegarków Chopard łączą się z zamiłowaniem do wyścigów, obecnym w portfolio marki od 1988 roku, gdy pojawił się model "Mille Miglia". Więcej informacji: www.chopard.com.
Transmisja na żywo z konferencji prasowej odbędzie się 4 marca br. o godz. 8:20 pod adresem porsche.com/mission2014.