JazdaMiejska.pl | moto magazyn
44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA

Faworytów los nie oszczędzał

Data publikacji: 2011-05-29

Takiego podium "generalki" 44. Rajdu Toruńskiego przed startem imprezy z pewnością nikt by nie wytypował. Podczas zawodów doszło do wielu zaskakujących zwrotów akcji. Rajdy po raz kolejny pokazały, jak bywają nieprzewidywalne.

Lokalizacja zawodów: Toruń, kujawsko-pomorskie

Pewniakiem do zwycięstwa w klasyfikacji generalnej piątkowo-sobotniego Toruńskiego Rajdu Samochodowego wydawał się być Przemysław Żabka, jadący w parze Norbertem Kacprzakiem. Reprezentanci miejscowego Automobilklubu to w końcu zwycięzcy klasy N4/30 pierwszej rundy Rajdowego Pucharu Polski, mający na swoim koncie również występy w zaliczanym swego czasu do klasyfikacji mistrzostw Polski Orlenie. Żabka w tym sezonie triumfował też w obu dotychczasowych zawodach silnie obsadzonych Samochodowych Mistrzostw Torunia "Mini-Max" 2011. Płocka załoga w toruńskiej odsłonie Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów PZM w KJS wystartować miała rzecz jasna w klasie Gość. Dodatkowym atutem kierowcy Mitsubishi Lancera Evo IX była z pewnością doskonała znajomość jednej z aren rajdu - toru samochodowego na obiektach lokalnego MotoParku. W ubiegłym roku Żabka rywalizował na tym obiekcie o zwycięstwo z Pawłami - Bartoszewiczem i Węgrzynowskim w składającym się z kilku rund, niedokończonym Pucharze Metropolii.

Wieczór kawalerski na torze

Wydawało się, że płocczanom w walce o zwycięstwo może zagrozić w zasadzie tylko inna załoga Automobilklubu Toruńskiego, ścigająca się jeszcze mocniejszym Lancerem Evo IX - Mirosław Witkowski-Dawid Witkowski. Żabka, który w tegorocznych zmaganiach o Rajdowe Samochodowe Mistrzostwo Torunia na torze "Poligon" dwukrotnie pokonał aktualnego mistrza, czyli właśnie Witkowskiego, wydawał się być jednak zdecydowanym faworytem do triumfu w pucharowych zawodach.

Oczy kibiców zwrócone też były na trzecie czteronapędowe Mitsubishi, które w miniony weekend przyjechało do Torunia. Zbigniew i Michał Ruchlewiczowie z Automobilklubu Suwalskiego ścigający się Galantem, na inaugurację "papiku" w Nowym Mieście Lubawskim zajęli wysokie piąte miejsce z minimalną stratą do czwartego Piotra Sawczuk.

Z trzech załóg zasiadających w "miśkach" po piątkowym prologu w zawodach pozostała już tylko jedna. Przemysław Żabka na tor przy ul. Bielańskiej wjechał jako pierwszy. U jego boku zasiadł... przyszły pan młody, miłośnik sportów motorowych ze Świecia, któremu organizatorzy wieczoru kawalerskiego jeszcze na parę chwil przed tą imprezą postanowili zapewnić wyjątkowo mocne emocje.
- Oby tylko zamiast wesela nie wyszedł pogrzeb - żartowali przygodni widzowie, pozwalający sobie w tym miejscu na odrobinę czarnego humoru.

Zawodnik Automobilklubu Toruńskiego w widowiskowym stylu przewiózł mężczyznę obdarowanego nietypowym prezentem. Przyszły pan młody wyszedł z rajdówki naprawdę pod sporym wrażeniem możliwości auta i kierowcy.
Niestety, był to pierwszy i jednocześnie ostatni popis Żabki w 44. Rajdzie Toruńskim. Chwilę później Norbert Kacprzak poinformował nas o problemach technicznych z samochodem, w wyniku których płockiej załodze przyszło wycofać z walki już na samym początku zmagań. Ostatnie dni są wyjątkowo pechowe dla czołowych reprezentantów Automobilklubu Toruńskiego. Tydzień przed przyjazdem do Grodu Kopernika Żabka i Kacprzak startowali w Rajdzie Mazowieckim. Również i tam nie dane im było dotrzeć do mety. Z zawodów wyeliminowała ich awaria półosi napędowej.

Kolejnym wielkim pechowcem okazał się Zbigniew Ruchlewicz. W chwili, gdy w sobotnie przedpołudnie kolejne załogi ruszały z bramy startowej w kierunku pierwszych prób sportowych, Galant zawodnika Automobilklubu Suwalskiego też wyjeżdżał z MotoParku, tyle, że na lawecie.

Hondy dają radę!

IV runda Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVAL Rallyshop.pl 2011 okazała się pechowa dla jeszcze kilku innych faworytów. Z rywalizacji szybko musiał wycofać zwycięzca piątkowego prologu, triumfator poprzedniej rundy PPAiK COVAL Rallyshop.pl 2011 (37. Rajd Monte Karlino) - Włodzimierz Wesołek z Auto Klubu Szczecin. W połowie rajdu odpadł jego klubowy kolega - Sławomir Nowakowski, kolejny z zawodników "kręcących" w Toruniu bardzo dobre czasy. W przypadku Hondy Wesołka wystąpił problem z przewodem hamulcowym. W Citroenie Saxo Nowakowskiego posypała się skrzynia biegów.

Honoru szczecinian bardzo dzielnie broniła załoga Adrian Grodzki-Sławomir Koszuta, również startująca Hondą Civic. Wygrali oni klasyfikację generalną toruńskiej rundy PPAiK (w marcowym Rajdzie Monte Karlino zajęli drugą lokatę). W "generalce" rajdu w Grodzie Kopernika szybsi od nich okazali się jedynie Witkowscy. Ojciec z synem reprezentujący barwy AT w "Toruńskim" zwyciężyli po raz drugi z rzędu, choć tym razem zwycięstwo to nie było aż tak wyraźne, jak w ubiegłym roku. Mirosław Witkowski to licencjonowany kierowca, dlatego startował w klasie Gość i tym samym nie został sklasyfikowany w "generalce" tej rundy PPAiK. Wygrali ją więc Grodzki i Koszuta, którzy do grafitowego Lancera na wszystkich jedenastu próbach, liczących przeszło dwadzieścia kilometrów, stracili zaledwie pięć sekund. O włos od szczecinian wolniejsi okazali się inni reprezentanci gospodarzy - Oskar Lubieński i Łukasz Kuraśkiewicz. Oni także startowali Civicem. Jak widać, ten model Hondy panuje w tegorocznym "papiku". Całe podium "generlaki" wspominanej tu parokrotnie marcowej rundy pucharu, należało właśnie do zawodników zasiadających w tychże japońskich autach. Odrobinę inaczej było jedynie w pierwszej rundzie cyklu, w Nowym Mieście Lubawskim.

Lubieński miał sporą szansę na zwycięstwo nad samym Witkowskim. Drugi przejazd po torze w MotoParku wyszedł mu wręcz wzorcowo. Tuż po jego zakończeniu okazało się, że z powodów problemów sędziów z łącznością kierowca Hondy musi powtórzyć swoją próbę. Gdy Oskar i Łukasz ustawiali się na starcie, zaczęło mocno padać. Na mokrej nawierzchni poszło już zdecydowanie gorzej. Cenne sekundy uciekły, a wraz z nimi realna szansa na zwycięstwo w rajdzie.
- Jeździło mi się dziś naprawdę dobrze - podkreślał po rajdzie Oskar Lubieński. - Wynik tym bardziej cieszy, że praktycznie w ogóle nie przygotowaliśmy się do tych zawodów. Zabrakło na to czasu. Po prostu przyjechaliśmy i wystartowaliśmy. Nawet nie zadbaliśmy o optymalny dobór opon. Mogło być więc jeszcze szybciej. Trochę jednak szkoda tej straconej szansy na wygranie rundy PPAiK i całego rajdu.

Maluch też jeszcze potrafi wygrywać

Niektórzy kibice obserwujący niefart Lubieńskiego w MotoParku stwierdzili po prostu, że "tak widocznie miało być".
- Kolejni po nim też muszą jechać po mokrym - słusznie zauważał jeden z widzów. - Wszyscy z czołówki rajdu będą więc mieli na tej próbie identyczne warunki. Czyli, krótko mówiąc, jest sprawiedliwie. Gdyby Lubieńskiemu i Kuraśkiewiczowi dziś dopisało szczęście, los okazał się naprawdę łaskawy, jak przez chwilę na to się zanosiło, to zyskaliby dużo sekund nad konkurentami, które w całej rywalizacji mogłyby okazać się kluczowe.

Szczęście nie dopisało też kilku innym zawodnikom z "pudła" kujawsko-pomorskich mistrzostw okręgu w KJS-ach. Najszybszy zawodnik klasy 1. z piątkowego prologu, Filip Galon (Fiat Cinquecento 900) w sobotę na jednym z PKC-ów dostał dwudziestosekundową karę. W wyniku tego w końcowej klasyfikacji aut o najmniejszych silnikach uległ innemu zawodnikowi Automobilklubu Toruńskiemu - Sławomirowi Kulce. Brodniczanin to weteran ścigania się w rajdach za kierownicą... Fiata 126p. Również tym razem startował swoim poczciwym białym maluchem. Trzeci w tym gronie był Adam Obidowski we Fiacie CC.

Jeszcze większy pech niż Filipa Galona spotkał Mateusza Siłakowskiego. Uszkodzone pod Motoareną zawieszenie zakończyło udział szybkiego Fiata Seicento w toruńskim rajdzie.
Z kłopotami zmagał się też Maciej Erdmann.
- Chyba Nissana przerobię to po tym rajdzie na żyletki - nieco żartobliwie skomentował cały ciąg kłopotów, który nękał go podczas toruńskiej imprezy. - Ten samochód na wielu zawodach spisywał się bez zarzutu i dowiózł mnie do niejednego podium. Wydawało się, że także tym razem jest bardzo dobrze przygotowany, jednak ciągle pojawiały się kolejne problemy.

Zawodnik Automobilklubu Bydgoskiego długo walczył z przeciwnościami losu, jednak tą walkę ostatecznie przegrał i był zmuszony wycofać się z rywalizacji.

Legenda żużla pojechała w barwach sponsora

Trzecie miejsce w klasyfikacji generalnej toruńskiej odsłony PPAiK COVAL Rallyshop.pl 2011 i jednocześnie czwarte w całym rajdzie przypadło załodze Automobilklubu Ziemi Tyskiej Sebastianowi Dwornik i Bartoszowi Sajdak. Dwornik w tym sezonie również zasiada za kierownicą Hondy Civic. Warto tu przy okazji przypomnieć, że to aktualny wicemistrz Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów PZM w KJS z realnym szansami na mistrzostwo bieżącego sezonu. Póki co, Dwornik i Sajdak stopniowo gromadzą cenne punkty kolejnych rund tegorocznego cyklu. W wszystkich trzech, które do tego momentu się odbyły (Rajd Magnolii przesunięto z maja na czerwiec), zawodnicy ze Śląska plasowali się w czołówkach.

Przed zawodami wydawało się, że wysoko mogą być Damian i Ewelina Wyrzykowscy. Załoga Automobilklubu Nowomiejskiego, startująca Fordem Escortem, bardzo dobrze spisała się na własnym terenie, zajmując w "generalce" pierwszej tegorocznej rundy "papika" trzecie miejsce. W Toruniu było zdecydowanie gorzej. Skończyło się na 16. miejscu w klasyfikacji generalnej rajdu, 15. w PPAiK i czwartym w klasie, nomen omen, czwartej. Dość zdecydowanie wygrał ją Dariusz Topolewski reprezentujący barwy Oponeo Rally Team i klubu LKT "Wyczół" Gościeradz w Oplu Astrze GSi, pilotowany przez Filipa Biesek.

Zwycięzcami pozostałych, nie wymienionych powyżej klas zostali: Wojciech Stefankiewicz i Paweł Wesołek (klasa 2.), Adrian Grodzki i Sławomir Koszuta (kl. 3.) oraz Michał Iwańcio i Tomasz Mroczkowski (kl. 5.).

Sponsorami tytularnymi cyklu PPAiK 2011 są firma COVAL, oferująca szeroki zakres renomowanych narzędzi, a także Rallyshop.pl, w którym można zaopatrzyć się w akcesoria rajdowe. Pierwszego z wymienionych sponsorów w Toruniu reprezentował Zenon Plech, legenda polskiego żużla. Mistrz speedwaya po trasie toruńskiego rajdu poruszał się jako "zerówka" charakterystyczną terenową Toyotą Land Cruiser w barwach COVAL Racing Teamu. Przed sobotnią częścią zawodów zaprezentował kibicom przejazd tym autem po torze MotoParku.

Kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów będzie szczeciński Rajd Magnolii. Impreza, jak wspominaliśmy już powyżej, została przesunięta o miesiąc, z maja na początek czerwca.

Autor: Tomasz Niejadlik

Galeria fot. Michał Jasiński 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 1 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 2 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 3 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 4 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 5 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 6 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 7 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 8 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 9 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 10 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 11 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 12 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 13 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 14 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 15 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 16 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 17 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 18 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 19 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 20 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 21 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 22 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 23 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 24 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 25 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 26 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 27 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 28 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 29 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 30 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 31 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 32 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 33 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 34 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 35 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 36 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 37 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 38 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 39 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 40 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 41 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 42 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 43 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 44 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 45 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 46 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 47 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 48 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 49 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 50 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 51 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 52 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 53 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 54 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 55 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 56 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 57 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 58 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 59 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 60 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 61 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 62 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 63 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 64 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 65 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 66 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 67 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 68 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 69 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 70 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 71 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 72 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 73 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 74 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 75 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 76 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 77 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 78 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 79 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 80 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 81 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 82 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 83 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 84 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 85 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 86 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 87 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 88 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 89 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 90 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 91 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 92 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 93 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 94 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 95 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 96 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 97 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 98 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 99 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 100 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 101 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 102 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 103 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 104 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 105 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 106 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 107 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 108 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 109 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 110 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 111 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 112 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 113 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 114 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 115 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 116 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 117 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 118 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 119 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 120 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 121 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 122 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 123 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 124 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 125 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 126 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 127 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 128 44. Rajd Toruński był kolejną rundą Pucharu Polski Automobilklubów i Klubów COVA - 129

Komentarz do artykułu

Mati napisał(a) dnia: 2011-05-26

Wracamy do Gry :D

Sviety napisał(a) dnia: 2011-05-26

I jakie zdjęcia :)

Maciej E. napisał(a) dnia: 2011-05-26

Kolejna super relacja!!

cosowa napisał(a) dnia: 2011-05-26

"Wygrali ją więc Grodzki i Koszuta, którzy do pomarańczowego Lancera na wszystkich..."
Chyba szarego Lancera powinno być...? (Chodzi o załogę Witkowski-Witkowski).

SZUKAJ W SERWISIE!
OtoModel - ogłoszenia modeli RC, części Traxxas Arrma HPI i inne
motosport AKTUALNOŚCI UŻYWANE FOTOREPORTAŻ MODELE MOTOSPORT
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA