JazdaMiejska.pl | moto magazyn
HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze

Nowości HPI w Norymberdze

Data publikacji: 2016-01-31

Targi Zabawek w Norymberdze to miejsce premier najnowszych model ze stajni HPI Racing. W tym roku dominują auta terenowe, choć nie brakuje takich rodzynków jak Ford Mustang Ken Blocka.

Każdego roku, tysiące producentów - w tym również najwięksi twórcy zabawek takich marek jak Lego i Disney - spotykają się w Nürnberg, dużym mieście w południowej części Niemiec, Bawarii. Na tygodniowym cyklu rozmów i spotkań handlowych dotyczących najnowszych trendów w branży hobbystycznej, modelarskiej i zabawek można zobaczyć wszystkie nowości 2016r. Sporo premier odbyło się na stoisku HPI Racing. Sezon 2016 stoi pod znakiem off-roadowych maszyn oraz kolejnej repliki samochodu Ken Blocka - Forda Mustanga.

Ale po kolei.

Venture scale crawler

Toyota FJ Cruiser HPI Racing

Zupełnie nowa platforma dla fanów crawlingu w małej skali – Venture. Model łączy realistyczny wygląd nadwozia, osadzonego na metalowej ramie i wierny oryginałowi układ napędowy z Toyota FJ Cruiser. Licencjonowana replika nadwozia Toyoty FJ Cruiser wyposażona w opcjonalne zderzaki off-road, lusterka, bagażnik dachowy i tylne koło zapasowe, oferuje pasjonatom crawlingu maksymalny realizm oryginału. Znajdująca się pod nadwoziem metalowa rama zawieszona na olejowych amortyzatorach, wspiera elektryczny silnik montowany z przodu, centralną przekładnię, teleskopowe półosie napędowe, solidne zawieszenie oraz wzmocniony cały układ przeniesienia napędu. Mechanizmy różnicowe oczywiście są zblokowane, co w połączeniu ze specjalnymi oponami umożliwia bezkompromisową jazdę w każdym terenie i środowisku off-road. Zobaczcie sami.

Baja Kraken Sidewinder X5 buggy


Przy współpracy HPI Racing z Kraken RC powstał nowy model samochodu Baja 5B buggy z nadwoziem Kraken Sidewinder X5 w wersji RTR. Auto napędzane jest silnikiem spalinowym pozwalającym przez pół godziny rozkoszować się ekstremalną jazdą po bezdrożach. Współpraca z Kraken RC zaowocowała także solidną konstrukcją i wzmocnionymi półosiami napędowym, dzięki czemu zwiększono możliwości terenowe auta. To pustynny monstrum do wykorzystania w każdych nawet najtrudniejszych warunkach.

 

Baja 5B Kraken TSK-b Klasa 1


Kolejna nowość powstała przy współpracy z Kraken RC - Baja 5B TSK-b Klasa 1 Racing buggy! Zestaw wyposażono w fantastyczne wyglądające nadwozie z klatką wzmacniającą nadającą realistyczny wygląd pustynnego samochodu wyścigowego w dużej skali. Model samochodu Baja 5B TSK-b Klasa 1 jest fabrycznie złożony i gotowy do jazdy od razu po wyjęciu z pudełka - wystarczy uzupełnić zbiornik paliwem i cieszyć się nieprzerwaną jazda ponad 30 minut. Jest również wyposażone w najnowsze, wzmocnione podwozie, w tym kluczowe elementy układu przeniesienia napędu, dzięki czemu można go dowolnie obciążać na  wydmach, torach terenowych off-road lub gdzie tylko chcesz.

RS4 Sport 3 Hoonicorn RTR

Już cały świat zna Ken Blocka i jego niesamowite, akrobatyczne, mrożące krew w żyłach i piekielnie widowiskowe gymkhany za kierownicą Subaru Imprezy, Forda Fiesty WRC czy Forda Escorta. Bohaterem ostatnich popisów amerykańskiego kierowcy jest kultowy Mustang z 1965 roku. Oczywiście "lekko zmodyfikowany" i szalejący po ulicach Los Angeles.

Ford Mustang Ken Block HPI Racing

Replika Mustanga Hoonicorn w skali 1/10 została zbudowana na najnowszej płycie podłogowej ze stajni HPI Racing - czteronapędowe RS4 Sport 3. Auto wyposażono w szczotkowy silnik elektryczny, aby mimo przepięknie odzwierciedlonego modelu zmniejszyć koszty zakupu. Firma HPI ponownie zaskoczyła wielbicieli Ken Blocka i przygotowała model do złudzenia przypominający rasowe auto, dbając o każdy zewnętrznych szczegół. Są więc specjalne koła R43 i doskonale odwzorowane opony Pirelli P Zero. To wszystko schowano pod poszerzonymi nadkolami. Dodatkowo zabudowany na całej długości układ przeniesienia napędu 4WD, wzmocnione wałki napędowe i niezależne zawieszenie z wahaczami są w pełni przygotowane do niesamowitych akcji - kompletnie zmontowany i gotowy do jazdy od razu po wyjęciu z pudełka! Odkryj Gymkhana 7 tutaj i teraz !

Savage XS Flux Vaughn Gittin Jr. Signature Edition

Savage HPI Racing

Savage XS Flux w sezonie 2016 dostaje zdumiewający nowy wygląd dzięki niesamowitej karoserii, nadwoziu Vaughn Gittin Jr. Signature Edition! Wykorzystując atrakcyjną stylistykę driftowozu Vaughn Gittin, Savage XS Flux wyróżnia się zielonymi sprężynami amortyzatorów oraz zielonymi kołami z oponami HB Power Pin. Mimo off-roadowej budowy producent zapewnia, że auto jest w stanie "latać bokami do przodu".

Nowy Savage XS zachowuje konstrukcję podwozia opartą na kompozytowej ramie TVP (Twin Vertical Plate), zasilanie z pakietów akumulatorów LiPo 2S lub 3S , wodoodporną elektronikę i super wytrzymały układ napędowy oraz zawieszenie, które pozwalają aby Savage XS Flux był nadal najszybszym Mini Monster Truckiem na świecie!

2015 Ford Mustang RTR Spec 5 RS4 Sport 3

Mustang HPI

Kolejna nowość od HPI - Ford Mustang 2015 zbudowany na podwoziu RS4 Sport 3! Karoseria wzorowana na najnowszym aucie amerykańskiego driftera - Vaughn Gittin Jr, co widać choćby po zielonych kołach HRE Tech 7. 

Mustang wyposażony jest w najnowszej generacji podwozie HPI Racing Touring Car RS4 Sport 3 ze stałym napędem 4WD, w pełni uszczelnionym układem napędowym, wodoodporną elektroniką sterującą pracującą w systemie 2.4 GHz, w pełni niezależnym zawieszeniem i regulowanymi amortyzatorami olejowymi. Zobacz jak prawdziwy Ford Mustang Spec 5 bawi się ze swoim mniejszym bratem w skali 1/10 !

Savage XL Flux

Savage HPI Racing

Savage XL Flux łączy w sobie niesamowitą moc bezkompromisowego bezszczotkowego silnika Flux ze stabilnością uzyskaną dzięki wydłużonemu rozstawowi osi oraz legendarnej konstrukcji ramowej podwozia Monster Truck HPI Savage! Pełen mocy potężny silnik bezszczotkowy Flux Tork 2200 jest przygotowany na maksymalne przeciążenia jakie można uzyskać dzięki zastosowaniu elektronicznego regulator prędkości Flux ELC 6S. Maksymalne napięcie 22,2V pozwala na gigantyczne akrobacje i nieziemskie przyspieszenie. Podwozie ramowe typu TVP (Twin Vertical 2,5 mm Plate), wyposażone zostało w bardzo wytrzymałe elementy układów napędowych, całkowicie metalowe układy różnicowe, podstawę silnika grubości 3mm i  masywne obejmy mocujące silnik.
Savage XL Flux jest dostępny w wersji RTR, gotowej do szaleństwa tuż po wyjęciu z pudełka!

 

Jumpshot SC

Jump Shot SC bazuje na najnowszej konstrukcji samochodu terenowego HPI 2WD. W połączeniu z modułową ramą podwozia TVP (Twin Vertical Plate) i napędem na tylne koła jest to świetne rozwiązanie zarówno do wyścigów jak i zabawy !

Z przodu i z tyłu zastosowano zderzaki typu "basher" oraz olejowe regulowane amortyzatory. Dzięki temu JumpShot SC spełnia wszystkie rygorystyczne wymagania terenowego szaleństwa. Masywne terenowe koła i wodoodporna elektronika pozwalają prowadzić samochód po prostu wszędzie, w każdy teren. Układ napędowy zasilany akumulatorami LiPo lub standardowymi typu Ni-MH, w zestawie jest też ładowarka.

Jumpshot ST

"Budżetowy" model samochodu terenowego - łatwy w prowadzeniu oraz wytrzymały - Jumpshot ST. Dzięki ramowej konstrukcji podwozia TVP (Twin Vertical Plate) w stylu Savage, i jego modułowej konstrukcji, wytrzymałemu zawieszeniu i dużym oponom, samochód JumpShot ST jest w stanie pokonać większość przeszkód jakie napotkasz w terenie i na dowolnej nawierzchni. Bez obaw możesz również wykonywać efektowne skoki! Właściwą amortyzację całej konstrukcji i parametry trakcji zapewniają masywne amortyzatory olejowe kompensujące wstrząsy i przeciążenia, szerokie opony terenowe, plus wzmocnione elementy niezależnego zawieszenia i wodoodporna elektronika! Model samochodu RC zasilany jest standardowym pakietem akumulatorów NiMH dołączonym do zestawu lub opcjonalnie akuzatorami LiPo w celu uzyskania wyższych parametrów mocy i przyspieszenia w czasie jazdy.

Savage XL Octane V2

Savage HPI Racing

Savage XL Octane przechodzi dużą metamorfozę. Rozruch będzie teraz łatwiejsze. Aby zwiększyć moc i parametry fabryczne silnika GT15C, producent zaprojektował od nowa aluminiowy wydech. Zmodyfikowana wersja samochodu będzie również bardziej niezawodna z powodu zmiany lokalizacji elektroniki, zwiększenia otworów wentylacyjnych, co poprawi dostęp i obsługę odbiornika CDI oraz przestrzeni przeznaczonej na mocowanie pakietów akumulatorów LiPo. Z pewnością użytkownicy modelu Octane docenią tę modyfikację. Dzięki wytrzymałości ramowej płyty podłogowej TVP i wzmocnionemu zawieszeniu oraz jednostce napędowej - Savage XL Octane V2 jest jeszcze lepsze i bardziej przyjazny w eksploatacji niż kiedykolwiek wcześniej!

Savage XL 5.9 2.0

Savage XL

Zmodyfikowana nowa wersja Savage XL 2.0 oferuje szereg ulepszeń i zmian jednego z najbardziej popularnych modeli klasy Monster Truck. Dzięki modyfikacjom terenowy model jest szybszy, dynamiczny i jeszcze większy! Nowa karoseria GTXL-1 malowana w nowe stonowane barwy. Konstrukcja podwozia jest taka sama jak w kolosalnym Savage XL Octane, podwozie TVP, 3-biegowa skrzynia biegów, potrójny wzmocniony system tarczy hamulcowej, kompletny wzmocniony zestaw wszystkich elementów układu napędowego i legendarne zawieszenie Savage. Dodatkowo model wyposażono w zupełnie nowy mocniejszy silnik F5.9 w celu zwiększenia przyspieszenia i mocy niezbędnych do pokonywania przeszkód w najcięższych warunkach terenowych.

Jumpshot MT Fuzion

Nowa wersja modelu JumpShot MT Fuzion wyposażona została w mocniejszy silnik bezsczotkowy oraz elektroniczny regulator obrotów gotowy obsłużyć pakiety LiPo. Dzięki temu uzyskano system napędowy o dużej mocy i lepsze proporcje masy do mocy. JumpShot to najnowsza terenowa maszyna klasy Truck 2WD od HPI, z ramową  konstrukcją podwozia TVP (Twin Vertical Plate) , modulowanym płynnym sterowaniem skrętu i układu napędowego dla zwiększenia dynamiki jazdy i wielu godzin zabawy w terenie!

Wheely King Fuzion

King Fuzion HPI

Nowa wersja modelu Wheely King wyposażona została w niesamowity zestaw napędowy Fuzion, który gwarantuje jeszcze większą dynamikę i wyższą prędkość. Nowy zestaw napędowy System Fuzion łączy silnik bezszczotkowy i regulator prędkości w jednostkę dużej mocy, co daje większe osiągi podczas zabawy. Środek ciężkości umieszczony w tylnej części podwozia samochodu umożliwia efekt jazdy na tylnych kołach natychmiast po starcie.


Autor: Jazda Miejska

Galeria fot. Nadesłane HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 1 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 2 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 3 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 4 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 5 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 6 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 7 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 8 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 9 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 10 HPI Racing nowości na tragach w Norynberdze - 11

Dodaj komentarz do artykułu

Treść *
Autor *
Kontakt ( tylko do wiadomości Redakcji )
* - pole wymagane

Uwaga! Redakcja nie odpowiada za treści i tematy publikowane w dziale "Komentarze".
Redakcja ma prawo usunąć komentarz jeśli uzna go za niezgodny z prawem, obraźliwy lub szkodliwy.
Komentarz przez Ciebie dodany zostanie opublikowany niezwłocznie po zaakceptowaniu przez Redaktora.

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA