Ikona powraca
HPI Racing szykuje naprawdę mocną broń, która już wkrótce na rajdowych trasach może sporo namieszać i stać się mocną konkurencją dla modeli Tamiya XV-01. Nadchodzi RS4 Sport 3.
RS4 Sport 3 to zupełnie nowe podwozie sportowego modelu w skali 1:10, zbudowane przez HPI Racing. Prace nad projektem trwały ponad rok, ale warto było czekać.
Model ma napęd na cztery koła realizowany przez w pełni ułożyskowany i wytrzymały wał napędowy. Umieszczony został w dolnej części podwozia i zabezpieczony przed błotem, wodą oraz piaskiem. Ochronie poddano także koła zębate i dyferencjały - przedni oraz tylny, czyniąc z RS4 Sport 3 naprawdę solidną rajdówkę. Warto dodać, że stożki zębate obu mechanizmów różnicowych wykonano z wytrzymałego metalu, a całość solidnie uszczelniono i ułożyskowano. Stosowanie różnych rodzai smarów pozwala odpowiednio "zeszperować dyfry" i dopasować model do charakteru zawodów.
Niezależne zawieszenie oparte zostało na olejowych, w pełni regulowanych amortyzatorach, o licznych stopniach ustawienia. Nad trwałością auta czuwa wodoodporna elektronika, gwarantująca jazdę w niezwykle trudnych warunkach.
HPI Racing zbudowało nowy model wzorując się na prawdziwym Porsche 911 GT3 RSR, za kierownicą którego zasiadali m.in.: Bryan Sellers, Wolf Henzler i Nick Tandy startujący w barwach jednego z najlepszych zespołów wyścigowych w serii GT - Falken Tire. Wierna replika karoserii i oklejenia Porsche 911 z twarzą rekina, w połączeniu z realistyczną repliką kół BBS osadzonych na wyścigowych oponach typu slick - całość robi wrażenie.
Pod maską RS4 Sport 3 znajdziemy potężny bezszczotkowy silnik elektryczny Flux MMH-4000kV pozwalający rozpędzić Porsche do prędkości ponad 100km/h. Wodoodporny, elektroniczny regulator obrotów Flux EMH pozwala obsłużyć akumulatory 3S LiPo. W zestawie znajdziemy także aparaturę 2.4 GHz z bardzo dobrym zasięgiem.
HPI Racing, wprowadzając do oferty nowy model, już przygotował listę części zamiennych i tuningowych. Przygotowując model do startu w rajdach czy wyścigach, kierowcy będą mogli uzbroić go w przednie kardany, aluminiowe amortyzatory, mocowane do karbonowych wieżyczek, czy też aluminiowe mocowania wahaczy.
Jeszcze nie wiadomo, kiedy nowy model pojawi się na polskim rynku i jakie będą jego ceny. Odliczamy jednak dni do debiutu, bo całość wygląda naprawdę obiecująco.
Wymiary:
długość: 431mm
wysokość: 127mm
szerokość: 200mm
rozstaw osi: 254mm