JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami.

Rolki i żółwiki

Data publikacji: 2012-04-05

Asfalt suchy i czysty. Niesamowicie przyczepny. Trzy trasy: na okrągło i szeroko, "kwadratowo" i ciasno oraz szybko między pachołkami. Dla każdego coś fajnego, a dla WuRCów wsio rawno? Nie do końca...

Za nami II Runda Otwartych Rajdowych Mistrzostw Torunia modeli RC. Jak zwykle dzień przed zawodami etatowi zapaleńcy zmierzyli się z projektem i wytyczeniem tras, a liczna grupa budowlańców-ochotników kończyła ich dzieło od wczesnych godzin rannych w dniu zawodów.

Asfalt suchy i czysty. Niesamowicie przyczepny. Trzy trasy: na okrągło i szeroko, "kwadratowo" i ciasno oraz szybko między pachołkami. Dla każdego coś fajnego, a dla WuRCów wsio rawno? Nie do końca...

Wydawało się, że mocne auta WRC nie dopuszczą do słowa choćby jednego modelu S2000, o S1600 czy N nie wspominając. Niesamowita przyczepność nawierzchni pozwalała na gwałtowne przyspieszenia i duże prędkości na prostych. Niestety na zakrętach się mściła. Dobre opony i sztywne, asfaltowe nastawy zawieszeń powodowały, że niektórzy musieli ostro hamować, żeby na łuku obronić się przed efektowną "rolką" (przewrót przez dach i lądowanie na kołach) lub równie ciekawym, ale bardziej czasochłonnym "żółwikiem" (przewrót na dach). Okrzykom nie było końca. Ale urwał!!! Ci, którym nie udało się opanować musieli ustąpić miejsca w generalce zawodnikom z innych klas - 3. Michał Nowicki (S2000), 6. Bartek Blachowski (N!).

W grupie III kilka ciekawostek i sporo trofeów. "Gizbern" wrócił do gry, ale walczył z modelem pragnącym położyć się na boku na każdym ciasnym łuku. Jazda na dwóch kołach zmusiła go podobno do używania hamulca... Wrócił również Dominik Nowak (Mitsubishi Lancer Evo VII) - gonił, cisnął, trafiał w trasę i ostatecznie wylądował na 3. miejscu w klasyfikacji WRC. W dobrej formie zawodnicy z Poznania - Arek Szajek 2. w S2000, a tuż za nim miłośnik "ośki", Jarek Żurek. Pech dopadł Piotra Nowickiego - dwa uszkodzone podczas jednego rajdu orczyki to za dużo. Niesamowity pokaz umiejętności dali debiutanci z S1600 - klasę wygrał Paweł Szklarczuk przed Patrykiem Milde. Obaj podobno dopiero zaczynają dogadywać się z modelami. Generalka podczas kolejnej rundy stoi otworem... Przy okazji rokowań nie zapominajmy o naszym "przecieraku" - Fabian Milde z pewnością popsuje nastroje okupantom z czołówki tabeli...

Autor: Paweł Świtajski

Galeria fot. Bartosz Jędrzejewski Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 1 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 2 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 3 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 4 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 5 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 6 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 7 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 8 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 9 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 10 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 11 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 12 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 13 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 14 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 15 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 16 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 17 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 18 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 19 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 20 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 21 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 22 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 23 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 24 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 25 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 26 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 27 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 28 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 29 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 30 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 31 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 32 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 33 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 34 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 35 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 36 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 37 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 38 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 39 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 40 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 41 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 42 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 43 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 44 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 45 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 46 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 47 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 48 Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 49

Dodaj komentarz do artykułu

Treść *
Autor *
Kontakt ( tylko do wiadomości Redakcji )
* - pole wymagane

Uwaga! Redakcja nie odpowiada za treści i tematy publikowane w dziale "Komentarze".
Redakcja ma prawo usunąć komentarz jeśli uzna go za niezgodny z prawem, obraźliwy lub szkodliwy.
Komentarz przez Ciebie dodany zostanie opublikowany niezwłocznie po zaakceptowaniu przez Redaktora.

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA