Ogłoszenia sprzedaż samochodu
JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami.

Rolki i żółwiki

Data publikacji: 2012-04-05

Asfalt suchy i czysty. Niesamowicie przyczepny. Trzy trasy: na okrągło i szeroko, "kwadratowo" i ciasno oraz szybko między pachołkami. Dla każdego coś fajnego, a dla WuRCów wsio rawno? Nie do końca...

Za nami II Runda Otwartych Rajdowych Mistrzostw Torunia modeli RC. Jak zwykle dzień przed zawodami etatowi zapaleńcy zmierzyli się z projektem i wytyczeniem tras, a liczna grupa budowlańców-ochotników kończyła ich dzieło od wczesnych godzin rannych w dniu zawodów.

Asfalt suchy i czysty. Niesamowicie przyczepny. Trzy trasy: na okrągło i szeroko, "kwadratowo" i ciasno oraz szybko między pachołkami. Dla każdego coś fajnego, a dla WuRCów wsio rawno? Nie do końca...

Wydawało się, że mocne auta WRC nie dopuszczą do słowa choćby jednego modelu S2000, o S1600 czy N nie wspominając. Niesamowita przyczepność nawierzchni pozwalała na gwałtowne przyspieszenia i duże prędkości na prostych. Niestety na zakrętach się mściła. Dobre opony i sztywne, asfaltowe nastawy zawieszeń powodowały, że niektórzy musieli ostro hamować, żeby na łuku obronić się przed efektowną "rolką" (przewrót przez dach i lądowanie na kołach) lub równie ciekawym, ale bardziej czasochłonnym "żółwikiem" (przewrót na dach). Okrzykom nie było końca. Ale urwał!!! Ci, którym nie udało się opanować musieli ustąpić miejsca w generalce zawodnikom z innych klas - 3. Michał Nowicki (S2000), 6. Bartek Blachowski (N!).

W grupie III kilka ciekawostek i sporo trofeów. "Gizbern" wrócił do gry, ale walczył z modelem pragnącym położyć się na boku na każdym ciasnym łuku. Jazda na dwóch kołach zmusiła go podobno do używania hamulca... Wrócił również Dominik Nowak (Mitsubishi Lancer Evo VII) - gonił, cisnął, trafiał w trasę i ostatecznie wylądował na 3. miejscu w klasyfikacji WRC. W dobrej formie zawodnicy z Poznania - Arek Szajek 2. w S2000, a tuż za nim miłośnik "ośki", Jarek Żurek. Pech dopadł Piotra Nowickiego - dwa uszkodzone podczas jednego rajdu orczyki to za dużo. Niesamowity pokaz umiejętności dali debiutanci z S1600 - klasę wygrał Paweł Szklarczuk przed Patrykiem Milde. Obaj podobno dopiero zaczynają dogadywać się z modelami. Generalka podczas kolejnej rundy stoi otworem... Przy okazji rokowań nie zapominajmy o naszym "przecieraku" - Fabian Milde z pewnością popsuje nastroje okupantom z czołówki tabeli...

Autor: Paweł Świtajski

Galeria fot. Bartosz Jędrzejewski Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 1Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 2Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 3Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 4Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 5Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 6Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 7Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 8Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 9Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 10Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 11Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 12Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 13Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 14Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 15Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 16Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 17Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 18Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 19Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 20Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 21Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 22Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 23Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 24Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 25Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 26Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 27Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 28Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 29Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 30Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 31Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 32Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 33Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 34Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 35Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 36Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 37Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 38Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 39Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 40Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 41Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 42Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 43Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 44Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 45Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 46Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 47Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 48Mimo suchej i przyczepnej nawierzchni auta klasy WRC nie zawsze wygrywały ze słabszymi ośkami. - 49

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm | Partnerzy Nasze strony: Modelmania.pl | JazdaMiejska