JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Ceny Mercedesa AMG GT w Polsce

Ceny Mercedesa AMG GT

Data publikacji: 2014-10-07

W polskich salonach Mercedesa debiutuje właśnie model GT, rasowe coupe napędzane 4-litrowym silnikiem AMG V8 biturbo, który dostępny jest w dwóch wersjach mocy (462 lub 510 KM). Ceny Mercedesa-AMG GT w Polsce startują od 552 500 zł.

Mercedes AMG GT to czystej krwi sportowy wóz, łączący torowe osiągi z komfortem na długich dystansach. Atletyczna sylwetka - z długą maską i przesuniętą do tyłu kabiną - kryje funkcjonalne, dwuosobowe wnętrze oraz pojemny, 350-litrowy bagażnik z szerokim otworem załadunkowym. Konstrukcja modelu nie uznaje jednak kompromisów. Nisko położony środek ciężkości i stosunkowo niewielka masa własna (od 1540 kg), skrzynia biegów w układzie transaxle, aktywne zawieszenie z podwójnymi wahaczami, blokada tylnego dyferencjału czy wreszcie 4-litrowy silnik V8 biturbo o mocy 462 lub 510 KM (odpowiednio, 600 lub 650 Nm maksymalnego momentu obrotowego) - wszystko podporządkowano tu dynamice. Równocześnie Mercedes-AMG GT jest wzorcem wydajności - w mocniejszej wersji S przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 3,8 s, jego prędkość maksymalna sięga 310 km/h, a średnie zużycie paliwa wynosi jedynie 9,4 l/100 km.

Ceny Mercedes-AMG GT (typoszereg C 190) startują w Polsce od 552 500 zł za wersję o mocy 462 KM. Standardowe wyposażenie modelu obejmuje m.in. LED-owe oświetlenie, 19-calowe obręcze, tapicerkę z elementami ze skóry ARTICO, system multimedialny z 7-calowym ekranem, układy aktywnego bezpieczeństwa COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS, ADAPTIVE BRAKE i ATTENTION ASSIST, system kontroli ciśnienia w ogumieniu oraz zestaw poduszek powietrznych czołowych, kolanowych, bocznych oraz kurtyn okiennych dla kierownicy i pasażera.

Mocniejszy wariant GT S (510 KM) kosztuje od 642 500 zł. Lista seryjnych elementów wyposażenia obejmuje tu m.in. elektronicznie sterowaną blokadę tylnego mechanizmu różnicowego, kierownicę pokrytą skórą nappa oraz mikrofibrą DINAMICA, sportowy wydech AMG z aktywnymi klapami, zawieszenie AMG RIDE CONTROL z elektroniczną regulacją siły tłumienia, układ trybów jazdy AMG DYNAMIC SELECT z dodatkowym, torowym programem "Race" oraz felgi o średnicy 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu.

Na życzenie najnowszy model Mercedes-AMG dostępny jest m.in. z pakietem AMG DYNAMIC PLUS, który dodatkowo potęguje sportowe walory pojazdu (obejmuje m.in. aktywne poduszki silnika i skrzyni biegów oraz sztywniejsze nastawy zawieszenia), jeszcze wydajniejsze, karbonowo-ceramiczne hamulce oraz innowacyjne systemy aktywnego bezpieczeństwa znane już z Klas E i S, w tym układy: Adaptive Highbeam Assist, PRE-SAFE czy asystent pasa ruchu Lane Keeping Assist i martwego pola Blind Spot Assist.

Mercedesa-AMG GT można już zamawiać w polskich salonach Mercedes-Benz; pierwsze samochody trafią do odbiorców w kwietniu przyszłego roku.

Autor: Jazda Miejska

Galeria fot. Mercedes-Benz Ceny Mercedesa AMG GT w Polsce - 1 Ceny Mercedesa AMG GT w Polsce - 2 Ceny Mercedesa AMG GT w Polsce - 3 Ceny Mercedesa AMG GT w Polsce - 4

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
SZUKAJ W SERWISIE!
rynek Brak artykułów
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA