JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Zapachy pełnią w moim życiu bardzo ważną rolę - mówi Kayah.

Perfumy Zoom-Zoom na prezent

Data publikacji: 2011-12-16

Perfumy dla kobiet i woda toaletowa dla mężczyzn w kolekcjonerskiej edycji, już 15 grudnia trafiły na półki Douglas House of Beauty w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Zapach wykreowała Kayah wraz z Mazdą oraz Moniką Kaletą, znanym perfumiarzem.

Autorem projektu flakonu dla perfum Zoom-Zoom jest Jan Maciej Kochański, zwycięzca ogólnopolskiego konkursu designu "Poczuj radość tworzenia", produkcją zaś zajęła się Huta Szkła Krosno.

Kompozycje zapachowe perfum Zoom-Zoom pełne są świeżości i lekkości. Zarówno kobiecy, jak i męski zapach łączą w sobie kwiatowe "nuty serca" - leśna konwalia, magnolia, róża i jaśmin dla kobiet, róża, konwalia i fiołek dla mężczyzn - z owocowymi "nutami głowy" - brzoskwinia, pomarańcza, malina i śliwka w wersji kobiecej, cytryna i zielona mandarynka w wersji męskiej. Kwiatowo-owocow! harmonią w obu zapachach dopełniają nie tylko zmysłowe i eleganckie akcenty takie jak piżmo, sandał, wanilia czy ambra, ale także feromony. Perfumy Zoom-Zoom zostały skomponowane tak, aby idealnie odzwierciedlać koncepcję Zoom-Zoom, dlatego sę jedyne w swoim rodzaju, pełne energii, ekspresji i radości.

- Zapachy pełnią w moim życiu bardzo ważną rolę - opowiada Kayah - dlatego propozycja, którą otrzymałam od marki Mazda, była dla mnie wspaniałą przygodą i lekcją. W pracę nad tym projektem zaangażowanych bylo wiele osób, tym bardziej cieszę się, że udało się wyprodukować perfumy. To fantastyczne uczucie ujrzeć na półce perfumerii zapach, w którego kreowaniu się uczestniczyło - dodaje. - Na pewno będzie on idealnym prezentem, nie tylko świątecznym.

- Za każdym razem tworząc kreację perfumeryjną należy wyobrazić sobie osobę dla której jest ona adresowana - mówi Monika Kaleta, ekspertka perfumerii Douglas - W przypadku propozycji adresowanej dla Panów kierowałam się wyobrażeniem mężczyzny, który jest nowoczesny i aktywny, silny i zuchwały, śmiało podejmujący wyzwania rzucane przez życie. Idealnie wpasowujący się w ideę Zoom-Zoom. Propozycja dla Pań inspirowana była pięknem natury. Światem fantazji, snu, elfów i nimf. Zawiera w sobie esencję kobiecości.

Autorem flakonu dla perfum Zoom-Zoom w obu wersjach jest Jan Maciej Kochański, zdobywca nagrody Grand Prix w ogólnopolskim konkursie designu Poczuj radość tworzenia, organizowanego przez Mazda Motor Poland. Jan jest absolwentem warszawskiej ASP na wydziale Architektury Wnętrz, laureatem stypendium Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego (2007-2008). Jego dotychczasowe prace były już kilkakrotnie wyróżniane, nagradzane i wystawiane. W 2010 roku otrzymał wyróżnienie w konkursie Young Design, Instytutu Wzornictwa Przemysłowego, a także brał udział w wystawie zbiorowej organizowanej przez Łódź Art Center na targach designu w Lipsku.

Limitowana edycja perfum Zoom-Zoom to idealny pomysł na prezent nie tylko dla kolekcjonerów pięknych zapachów, wielbicieli marki Mazda, amatorów dobrego designu i rodzimej produkcji, ale także dla wszystkich tych, którym bliskie są emocje, młodość duszy, entuzjazm. Którym bliskie jest Zoom-Zoom.

Dostępna pojemność flakonu perfum Zoom-Zoom: 50 ml. Cena: 170 PLN.

Autor: Mazda

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA