Wpromuj Aygo, wygraj nagrodę
Toyota organizuje konkurs skierowany do studentów pod nazwą Toyota Marketing Challenge, w którym główną nagrodą jest płatny staż w polskiej centrali koncernu.
Zwycięzcy będą uczestniczyli w tworzeniu strategii wprowadzenia na polski rynek nowego modelu Toyoty.
Zapisy trwają przez dwa tygodnie od 19 lutego do 04 marca i należy ich dokonywać za pośrednictwem strony internetowej toyotachallenge.pl. Tam też znajdą się zadania dla uczestników oraz szczegółowy regulamin. Do konkursu należy zgłaszać się w 3-osobowych drużynach, dla których przewidziano 33 miejsca. O kwalifikacji do konkursu decyduje kolejność zgłoszeń.
- Toyota szuka inspirujących osobowości, które wniosą świeżą energię do zespołu. Ludzi zarażających tysiącem ciekawych pomysłów na minutę, ale też z dobrze rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi - mówi Jacek Pawlak, prezydent Toyota Motor Poland i przewodniczący jury.
Konkurs przeznaczony jest dla 3-osobowych drużyn, ponieważ brana pod uwagę jest również umiejętność pracy w zespole. Cały zwycięski team zasili zespół odpowiadający za wprowadzenie w 2014 roku nowego modelu Toyoty na polski rynek.
W jury konkursu, oprócz przedstawicieli koncernu, zasiadają również pracownicy agencji reklamowej Clos Brothers, od blisko 10 lat stale współpracującej z Toyotą, na czele z prezesem Rafałem Mikulskim.
- To dla nas ogromny zaszczyt i wyzwanie. Spośród wielu fantastycznych młodych ludzi, musimy wspólnie wyłonić tych, którzy wykażą się najbardziej niestandardowym podejściem do współczesnego marketingu - podkreśla Mikulski.
Konkurs jest pierwszą częścią szeroko zakrojonej, niestandardowej kampanii reklamowej skierowanej do młodej grupy odbiorców wokół modelu, którego premiera nastąpi w marcu na targach motoryzacyjnych w Genewie. Za projekt odpowiedzialna jest agencja reklamowa Clos
Brothers, a zakup mediów należał do PHD Media Drection Group.
Nowa Toyota Mirai debiutuje w Polsce
Yaris liderem w Europie
Nowy Hilux w rękach mistrza
Nowa generacja na 50-lecie Corolli
Tysiąc zamówień na nowego Avensis
Nowe AYGO - unikatowe podejście Toyoty do segmentu A
Aygo dołącza do oferty specjalnej Sprint
Toyota GT86.Emocje pod kontrolą
Toyota Auris.Złoto w kolorze blue
Toyota Yaris.Pewniej niż w banku
Toyota Prius III.Ale wkoło jest... zielono
Toyota RAV4.Kręci panie, kusi panów
Zabawy poza drogą
Od Syrenki po domy na kółkach
Auta z duszą i piekielną mocą
Farmer w firmie budowlanej