Nowości Mazdy we Frankfurcie
Nowy, miejski crossover CX-5 i odświeżona Mazda3, jeszcze bardziej dynamiczna i ekologiczna, to największe nowości Mazdy podczas wrześniowych targów motoryzacyjnych we Frankfurcie.
Na tegorocznym salonie we Frankfurcie debiutuje zupełnie nowa Mazda CX-5. Pierwszy samochód nowej generacji Mazdy, w którym zastosowano przełomowe technologie SKYACTIV i przyciągający wzrok nowy kierunek stylizacyjny "KODO - Dusza Ruchu". Do nowego kompaktowego SUVa Mazdy wprowadzono szereg innowacyjnych technologii, takich jak: silniki, skrzynie biegów oraz nowe nadwozie i podwozie, które sprawiają wiele przyjemności z jazdy, a jednocześnie cechują się wyjątkowym bezpieczeństwem i dbałością o środowisko naturalne.
Na scenie znajdzie się także odnowiona Mazda3. Facelifting polega nie tylko na wizualnych zmianach jak: nowy przód, lepszej jakości materiały wykończeniowe wnętrza, polepszenie ergonomii czy wyciszenia. Znacznie poprawiono również komfort i dynamikę jazdy. Pojawiąa się także nowa wersja z silnikiem benzynowym MZR 1,6 i automatyczną skrzynią biegów oraz nowe opcje wyposażenia.
Mazda CX-5 - wyjątkowa przyjemność z jazdy.
Wraz ze światową premierą CX-5 we Frankfurcie dla Mazdy zaczyna się nowa era. Ten kompaktowy SUV jest pierwszym modelem Mazdy, w którym zastosowano cały zakres technologii SKYACTIV i pełną pasji stylizację "KODO - Dusza Ruchu". Będzie on dostępny z trzema nowoczesnymi silnikami o rekordowym stopniu sprężania 14:1 ? dieslem SKYACTIV-D 2,2 z dwustopniowym doładowaniem w dwóch wariantach mocy oraz benzynowym SKYACTIV-G 2,0 z wtryskiem bezpośrednim, połączonymi z nową, 6-biegową automatyczną skrzynią SKYACTIV-DRIVE lub 6-biegową ręcznie sterowaną SKYACTIV-MT.
Technologie te są częścią nowych konstrukcji obejmujących lekkie, ale sztywne nadwozia i podwozia o właściwościach aerodynamicznych, zapewniających precyzyjne prowadzenie i komfortową, przyjemną jazdę. Wszystko połączone ze znakomitymi właściwościami środowiskowymi i bezpieczeństwem. Klienci mogą wybrać pomiędzy napędem na 2 lub 4 koła. Konstruktorzy uzyskali doskonałe parametry emisyjne, osiągając bardzo dobrą w klasie kompaktowych SUVów emisję CO2 poniżej 120 g/km w wersji SKYACTIV-D 2,2 diesel o standardowej mocy, przy napędzie na przednią oś i ręcznie sterowanej skrzyni biegów.
Mazda CX-5 ma bardzo duży bagażnik i jedną z największych w klasie przestrzeń na nogi pasażerów na tylnych siedzeniach. Wyróżnia się wyjątkową funkcjonalnością i niskim poziomem hałasu, zapewniając pełną przyjemność z jazdy.
Mazda3 Facelift - więcej dynamiki, mniej CO2
Odnowiona wersja bestsellera Mazdy ma bardziej muskularny wygląd dzięki nowemu przodowi, nowemu tylnemu zderzakowi i nowym kołom o wygiętych ramionach. Wnętrze Mazdy3 stało się jeszcze przyjemniejszym miejscem do podróżowania, dzięki nowym materiałom i kolorom, poprawie ergonomii, nowemu wyposażeniu i lepszemu wyciszeniu kabiny.
Wybór siedmiu oszczędnych silników o wysokich osiągach - 4 benzynowych, w tym 2 z bezpośrednim wtryskiem paliwa, i 3 turbodiesli - współpracujących ze skrzyniami 6- lub 5-biegowymi albo z 5-stopniową skrzynią automatyczną został zachowany w modelu po faceliftingu. Nowością jest automatyczna wersja Activematic, dostępna po raz pierwszy w Europie wraz z silnikami benzynowymi o małej mocy.
Znacznie poprawiono także właściwości jezdne. Odnowiona Mazda3 prowadzi się płynniej i bardziej precyzyjnie reaguje na ruchy kierownicy. Składają się na to nowe usztywnienia nadwozia, amortyzatory w zawieszeniu i poprawione elektrohydrauliczne wspomaganie kierownicy (EHPAS), a także sztywniejsze koła. Nowością w Mazdzie3 jest wskaźnik zmiany biegu i układ nawigacyjny Mazdy bazujący na technologii TomTom.
Światowa premiera Mazdy6 Sport Kombi
Nowa Mazda6
Północ kontra Południe - wyprawa ruszyła
Kabriolet na wiosnę
Po 23-tej będzie meta
Mazda ma lidera
Mazda3 FL.Ona i on, czyli będzie wojna
Mazda3 MPS.Do zakochania jeden krok
Mazda5 Sport.Zapomniany domownik
Mazda2.Zwinna, rezolutna zielona pszczółka
Mazda3.Trójka na szóstkę