Ogłoszenia sprzedaż samochodu
JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Mitsubishi bije rekordy sprzedaży w Polsce

Mitsubishi pnie się w górę

Data publikacji: 2011-01-14

Ubiegły rok był dla japońskiego producenta najlepszym okresem pod względem liczby sprzedanych samochodów. W ciągu 12. miesięcy z salonów Trzech Diamentów wyjechało ponad 10.000 samochodów. W grudniu hitem był nowy crossover - ASX.

W sumie do polskich klientów trafiło 10.019 aut, czyli o 11% więcej niż w 2009 roku. Co więcej, od października do grudnia 2010 roku każdy miesiąc kończył się rekordem sprzedaży. W grudniu klienci wyjechali z salonów 1358 samochodami ze znakiem Trzech Diamentów, co przewyższa dotychczasowy miesięczny rekord z listopada 2010 o 3% i stanowi prawie 90% wzrost w porównaniu do grudnia 2009.

- Ten świetny rezultat uzyskaliśmy dzięki wysiłkom menadżerów i pracowników naszej firmy oraz wszystkich stacji dilerskich. Dziękuję za to zaangażowanie oraz zaufanie wszystkich klientów i niezwykle cieszę się ze spektakularnych sukcesów nowego crossovera ASX, Outlandera i L200. - komentuje Arkadiusz Tomala, dyrektor zarządzający polskiego oddziału Mitsubishi.

Liderem sprzedaży w 2010 roku był Outlander - najpopularniejszy SUV w naszym kraju, na drugim miejscu uplasował się Lancer a na trzecie miejsce awansował nowy crossover Mitsubishi ASX. Ten samochód, wprowadzony do sprzedaży w lipcu ubiegłego roku, błyskawicznie zdobył sympatię klientów oraz znakomite opinie dziennikarzy i w grudniu stał się bestsellerem miesiąca.

Świetnie radzi sobie pickup L200, który w minionym roku stał się najlepiej sprzedającym się autem z tego segmentu w Polsce i w przeciwieństwie do wielu konkurentów zwiększył sprzedaż w grudniu aż o 50%.
- Dzięki nowoczesnemu napędowi na 4 koła, który pozwala na wykorzystywanie go zarówno w terenie, jak i na drogach utwardzonych, funkcjonalności i znakomitym parametrom terenowym, ten samochód cieszy się świetną opinią właścicieli małych firm i dużych klientów instytucjonalnych: firm z sektora budowlanego, telekomunikacyjnego i energetycznego, służb ratowniczych i leśnych. - podkreśla Adam Męciński - dyrektor sprzedaży i marketingu MMC Car Poland.

Autor: Jazda Miejska

Google
Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm | Partnerzy Nasze strony: Modelmania.pl | JazdaMiejska