Mitsubishi L-200 wygrywa w rankingu najlepszych aut 4x4
Data publikacji: 2010-01-29
Pickup Mitsubishi L200 (oferowany w Australii pod nazwą Triton) zwyciężył w rankingu australijskiego magazynu Overlander na najlepszy pojazd z napędem na wszystkie koła w 2009 roku.
Warto zaznaczyć, że po raz pierwszy tytuł ten zdobywa użytkowy pickup. Firma Mitsubishi zostaje nagrodzona drugi raz z rzędu, gdyż rok wcześniej wyróżnienie to otrzymał legendarny model tej marki - Mitsubishi Pajero Wagon.
Podczas konkursowych testów jury złożone z najbardziej doświadczonych specjalistów porównywało zwycięski off-roadowy model Mitsubishi L200 z najlepszymi nowymi i udoskonalonymi pojazdami 4x4 z 2009 roku, m.in. z nową Toyotą Prado oraz Land Roverem Discovery 4 Wagon.
Redaktor naczelny magazynu Overlander, Trent Nikolic powiedział, że jury podjęło decyzję o zwycięstwie modelu Triton (L200) jednogłośnie.
- Triumf modelu Triton (L200) oznacza, iż po raz pierwszy wyróżnienie to zdobywa użytkowy pickup, a otrzymuje je głównie za rewelacyjną podwójną kabinę.
L200 został również nagrodzony za niezwykle wysoki poziom bezpieczeństwa, świetny silnik wysokoprężny, praktyczne właściwości off-roadowe, a także za zaskakująco dobrą dynamikę oraz doskonałe właściwości jezdne i prowadzenie na zwykłej drodze - dodał Nikolic.
Robert McEniry, prezes i dyrektor wykonawczy firmy Mitsubishi Australia był zachwycony wyróżnieniem.
- Jesteśmy wszyscy bardzo szczęśliwi, że pickup L200 otrzymał prestiżowy tytuł pisma Overlander. Szczególnie cieszy nas fakt, iż wygrał rywalizację z tradycyjnymi i o wiele droższymi modelami 4x4 o klasycznym nadwoziu.
Ponadto, wygrana drugi raz z rzędu - w 2008 roku Pajero, a teraz L200 - umacnia reputację firmy Mitsubishi jako producenta znakomitych pojazdów z napędem 4x4 - dodał McEniry.
Model Mitsubishi L200 dostępny jest z mocnym, turbodoładowaniem silnikiem wysokoprężnym oraz spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, dzięki zastosowaniu takich rozwiązań jak system kontroli stabilności toru jazdy czy boczne i kurtynowe poduszki powietrzne (wersja z silnikiem Diesla i podwójną kabiną). Jego atutem jest także możliwość holowania przyczepy o masie do 2700 kg (z hamulcem).
Autor: Jazda Miejska
Warbi napisał(a) dnia: 2013-12-25
Eh, coś mi mówiło, że w teście nie wzięto pod uwagę Isuzu D-max - pickup, który wygrywa z L200 w zasadzie pod każdym względem, a jest bardzo porównywalny cenowo - a często nawet tańszy.
Dużo lepszy silnik, większa masa przyczepy, duże lepsze wykończenia kabiny czy komfort... Zresztą, nawet pomijając D-max'a na rynku jest jeszcze pare innych pickup'ów oferujących znacznie lepsze parametry od L200.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r.
O nas
|
Polityka prywatności
|
Reklama
|
Katalog firm
Nasze strony:
Modelmania
|
OtoModel
|
Magazyn RC AUTA