JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Mitsubishi liderem w segmencie samochodów z napędem 4x4

Trzy Diamenty liderem w segmencie aut 4x4

Data publikacji: 2011-01-26

Polacy w zeszłym roku kupili ponad 44.000 samochodów z napędem na cztery koła. Najlepszym wynikiem może pochwalić się Mitsubishi, do którego należy ponad 10% rynku pojazdów 4x4. Outlander i L-200 to najchętniej kupowane auta w klasie SUV i pickup.

Opublikowane niedawno przez IBRM Samar szczegółowe wyniki sprzedaży nowych samochodów w Polsce w 2010 roku wykazały, że marka Mitsubishi jest niekwestionowanym liderem w grupie aut w napędem na 4 koła. Udział w polskim rynku marki spod znaku Trzech Diamentów wzrósł o 7% i jest prawie 4-krotnie większy od średniego rynkowego udziału Mitsubishi w Europie.

Łącznie w 2010 roku sprzedano w Polsce 44 043 samochody z napędem na 4 koła. 4668, czyli ponad 10% z nich to 6 modeli Mitsubishi z napędem na dwie osie: Outlander, L200, Pajero, ASX, Lancer Ralliart i Lancer Evolution.

W ubiegłym roku 2 modele Mitsubishi stały się liderami w swych segmentach: najlepiej sprzedającym się SUV-em 4x4 był Mitsubishi Outlander (3391 aut) a najpopularniejszym pickupem 4x4 w naszym kraju okazał się Mitsubishi L200 (628 sprzedanych samochodów). Pojazdy te zdobyły odpowiednio 15% i 24% udziału w tych segmentach.

Źródło: Mitsubishi

Autor: Jazda Miejska

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
SZUKAJ W SERWISIE!
rynek AKTUALNOŚCI TESTY UŻYWANE FOTOREPORTAŻ MODELE MOTOSPORT
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA