JazdaMiejska.pl | moto magazyn
PEUGEOT rozpoczyna projekt KickItToBrazil

PEUGEOT rozpoczyna projekt KickItToBrazil

Data publikacji: 2014-03-10

Dołącz do wielkiej przygody i śledź losy piłki nożnej, która przekazywana z rąk do rąk podróżuje po całym świecie w towarzystwie samochodów marki PEUGEOT.

Francuska firma organizuje tę fantastyczną wyprawę przez pięć kontynentów we współpracy z serwisem Facebook. Informacje związane z tym niecodziennym wydarzeniem będą publikowane w serwisach społecznościowych Facebook i Instagram, a PEUGEOT - dzięki udziałowi w projekcie - będzie promował swoją odpowiedzialność społeczno-ekologiczną w Brazylii.

Piłka nożna będzie przekazywana z rąk do rąk, pokonując na grzbiecie słonia lub w niewielkiej łodzi rozległe pustynie, oceany, góry i lasy. W ten sposób firma PEUGEOT zapoczątkuje projekt promujący zrównoważony rozwój.

Piłka nożna będzie ogniwem łączącym osoby śledzące przygodę z PEUGEOT; fani marki będą mogli również zdecydować o dalszych losach piłki lub osobiście spotkać się z zespołem "Kick it to Brazil" na każdym etapie podróży. Co więcej, wszyscy, którzy spotkają piłkę na swojej drodze będą mogli podzielić się swoimi wrażeniami na Facebooku facebook.com/Kickit2Brazil, Instagramie instagram.com/kickittobrazil oraz dedykowanej stronie www.kick-it-to-brazil.com.

100 dni, 5 kontynentów, ponad 30 krajów

Ta niecodzienna podróż rozpoczęła się 6 marca w Paryżu. Piłka nożna okrąży cały świat, tocząc się przez ponad 30 krajów i przekraczając tyle samo granic w zaledwie 100 dni.

Niewielka piłka dotrze do celu dzięki pomocy samochodów, rowerów, dwukołowców, samolotów, a czasem nawet mniej konwencjonalnych lokalnych środków transportu. Oficjalne wsparcie transportowe zapewni gama crossoverów PEUGEOT, obejmująca modele 2008, 3008 i 4008.

W każdym kraju, który odwiedzi piłka nożna, odbędą się specjalne wydarzenia, często improwizowane - wszystko w zależności od kreatywności zaangażowanych osób. Każdego dnia na Facebooku i na stronie www.kick-it-to-brazil.com zostanie też opublikowany krótki klip wideo.

Promocja wizerunku i pasji marki PEUGEOT na całym świecie

Ta oryginalna, jedyna w swoim rodzaju kampania jest realizowana we współpracy z serwisem Facebook, będącym niekwestionowanym globalnym liderem wśród serwisów społecznościowych. Firma PEUGEOT chce stworzyć silną więź pomiędzy marką, a wieloma generacjami klientów na całym świecie, szczególnie na rynkach pozaeuropejskich, gdzie PEUGEOT notuje duży wzrost sprzedaży.

Facebook, niezrównany partner

Dysponujący międzynarodową społecznością ponad 1,2 miliardów aktywnych użytkowników, z których 945 milionów łączy się poprzez smartfona, serwis Facebook z oczywistych przyczyn jest najlepszym partnerem zapewniającym wsparcie tej globalnej akcji. Wszyscy użytkownicy Internetu z całego świata mogą uczestniczyć w tej podróży, dzieląc się swoimi doświadczeniami, zdjęciami i filmami wideo w serwisach Facebook i Instagram oraz na stronie www.kick-it-to-brazil.com.

„Jeden pocałunek, jedno drzewo” - kolejna inicjatywa wspierająca projekt PEUGEOT-ONF Forestry Carbon Sink w Brazylii

W czasie trwania wyprawy, za każde zdjęcie pocałunku złożonego na piłce nożnej umieszczone na stronie www.kick-it-to-brazil.com, PEUGEOT ofiaruje datek na rzecz naukowo-ekologicznej inicjatywy PEUGEOT-ONF Forestry Carbon Sink w Brazylii. PEUGEOT zainicjował ten projekt w 1999 roku i będzie go promował do roku 2038.

Wkład finansowy firmy PEUGEOT wniesiony podczas trwania tej wyjątkowej podróży zostanie przeznaczony na posadzenie dodatkowych drzew, których jest już około 2 000 000, w tym 50 różnych gatunków.

Co więcej, tzw. ślad węglowy pozostawiony podczas całej podróży zostanie w pełni zniwelowany przez przydział jednostek emisji węgla na realizację celów naukowych, ekologicznych i społeczno-ekonomicznych w ramach inicjatywy PEUGEOT-ONF Forestry Carbon Sink w Amazonii.

Piłka nożna zakończy swoją podróż 24 czerwca 2014 roku w brazylijskiej Amazonii, w sercu projektu Carbon Sink.

Śledź przygodę na stronie www.kick-it-to-brazil.com i spotęguj swoje doświadczenia w mediach społecznościowych z projektem #KickItToBrazil.

Autor: Jazda Miejska

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
SZUKAJ W SERWISIE!
rynek Brak artykułów
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA