JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Pierwsze wirtualne showroom Audi

Pierwsze wirtualne showroom Audi

Data publikacji: 2014-02-09

Po doskonałym starcie w Londynie i w Pekinie, przy berlińskiej ulicy Kurfürstendamm uruchomiono trzecie na świecie Audi City. W jednym z najbardziej prestiżowych miejsc metropolii można teraz zobaczyć wysoce zaawansowany , cyfrowy showroom.

Zwiedzający mogą podziwiać tu wirtualny świat Audi w po raz pierwszy uruchomionym formacie stereo 3D. Innowacyjne rozwiązania prezentowane w Audi City dostępne będą w przyszłości także dealerom samochodów marki Audi. Wybrane rozwiązania techniczne prezentowane w cybersalonie, na życzenie będą udostępniane w zgłaszających takie zapotrzebowanie salonach sprzedaży.

Wraz z premierą Audi City, uruchomiono bardzo elastyczny model użytkowania samochodów segmentu premium. Pod nazwą "Audi select", firma będzie oferować klientom Audi City Berlin możliwość użytkowania maksymalnie trzech różnych modeli Audi rocznie, w ramach jednej, łącznej raty miesięcznej.

- Audi City wytycza przyszłościową drogę sprzedaży. Dzięki tej koncepcji łączymy to co najlepsze z dwóch światów: nowe możliwości techniki cyfrowej i bardzo zindywidualizowane doradztwo sprzedażowe - powiedział Luca de Meo, szef sprzedaży i marketingu Audi AG. - Teraz w Berlinie, jednym z najbardziej fascynujących miast świata, oddajemy do użytku unikalne miejsce ekskluzywnego dialogu z klientem. Dlatego znacznie unowocześniliśmy Audi City, dodając nowe rozwiązania techniczne i zindywidualizowane usługi.

Ekspozycja w Audi City ukazuje całą paletę modeli Audi wyłącznie w formie cyfrowej. Dzięki innowacyjnej technice medialnej, zwiedzający mają możliwość indywidualizacji wybranego samochodu na milion sposobów i obejrzenia go w skali 1:1 na specjalnym ekranie, tzw. powerwall'u, którego wysokość równa jest wysokości pomieszczenia wystawowego. Na koniec, klient może zarezerwować termin jazdy próbnej lub od razu zlecić produkcję swojego samochodu. Otwierając w lipcu 2012 salon Audi City w Londynie, Audi przejęło rolę pioniera w cyfrowej sprzedaży samochodów i od tego czasu intensywnie rozwija te ideę. Uruchomiony w Berlinie cybersalon oferuje jeszcze większą różnorodność prezentowanych cyfrowo obrazów i umożliwia klientowi skonfigurowanie swojego wymarzonego Audi poprzez wybór spośród wszystkich możliwych funkcji, rozwiązań technicznych i elementów wyposażenia, jakie w swym asortymencie ma koncern z Ingolstadt. Wykorzystując nie tylko sam ekran powerwall, ale także technikę odtwarzania dźwięku i obrazu stereo 3D, cztery pierścienie po raz pierwszy umożliwiają klientom doświadczenie tak wyjątkowo emocjonującego świata Audi. Na zwiedzających berliński showroom czeka 375 metrów kwadratowych powierzchni na dwóch piętrach i 87 metrów kwadratowych cyfrowej powierzchni projekcyjnej.

Audi City jest dla producenta ważnym laboratorium innowacji, które mogą znaleźć zastosowanie w cyfrowej sprzedaży. W ten sposób Audi uczyniło kolejny krok w kierunku włączenia cyfrowego showroomu do swej międzynarodowej sieci. Producent w przemyślany sposób rozwinął założenia techniczne Audi City, by dostosować je do potrzeb sieci dealerskiej. W przyszłości, dealerzy Audi będą mogli w miarę potrzeb przenosić te metody i rozwiązania do swoich salonów, by w zindywidualizowany sposób wykorzystywać dotykowe tablety "multitouch tables" do konfiguracji modeli, ekran "powerwall" do prezentacji pojazdów czy "customer private lounge" do prowadzenia rozmów z klientami w dyskretnej atmosferze. Jeszcze w tym roku, rozwiązania przedstawione teraz w Audi City Berlin znajdą zastosowanie w kolejnych szesnastu centrach sprzedaży Audi na całym świecie.

Następny showroom Audi City otwarty zostanie w Moskwie. Będzie to czwarty, po Londynie Pekinie i Berlinie salon, stworzony wg. tej koncepcji. Berlińskie Audi City jest także symbolem zaangażowania koncernu Audi w niemieckiej stolicy. Warto tu wspomnieć, że w tym roku Audi AG po raz pierwszy jest partnerem festiwalu filmowego Berlinale. Zakłada się też, że w przyszłości Audi City Berlin odgrywać będzie nie tylko kluczową rolę platformy sprzedaży pojazdów marki Audi, ale stanie się istotnym miejscem organizowania ważnych wydarzeń.

Audi select

Uruchamiając cyfrowy showroom, producent inicjuje też na ważnym dla niego berlińskim rynku usługę Audi select, czyli nowy, elastyczny format mobilności przyszłości klasy premium. Alternatywnie do zwyczajowych form sprzedaży czy leasingu samochodów, wyłącznie kliencie Audi City Berlin będą mogli skorzystać z możliwości użytkowania nawet trzech modeli Audi pod rząd, za jedną, łączną miesięczną ratę pieniężną. Ponadto klienci Audi select będą mogli wybierać z bogatego portfolio modeli i rozwiązań technicznych, tworząc w ten sposób swój własny, indywidualny pakiet.

- Od A3 Sportback e-tron, naszego pierwszego pojazdu hybrydowego plug-in, aż po najszybsze modele Audi Sport: decydując się na opcję Audi select, klient będzie mógł jeszcze głębiej wejść w świat czterech pierścieni - podsumowuje Luca de Meo. - W ten sposób łączymy niezależność, którą daje posiadanie własnego samochodu, z jeszcze większą elastycznością i tworzymy skrojoną na miarę mobilność spełniającą najbardziej wyszukane oczekiwania.

Możliwość osobistego odbioru na miejscu i spersonalizowana obsługa sprawiają, że zmiana używanego obecnie modelu na kolejny, przebiega w sposób bardzo komfortowy dla klienta. Audi select będzie dostępne w showroomie Audi City Berlin od kwietnia 2014.

Autor: Jazda Miejska

Dodaj komentarz do artykułu

Treść *
Autor *
Kontakt ( tylko do wiadomości Redakcji )
* - pole wymagane

Uwaga! Redakcja nie odpowiada za treści i tematy publikowane w dziale "Komentarze".
Redakcja ma prawo usunąć komentarz jeśli uzna go za niezgodny z prawem, obraźliwy lub szkodliwy.
Komentarz przez Ciebie dodany zostanie opublikowany niezwłocznie po zaakceptowaniu przez Redaktora.

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
SZUKAJ W SERWISIE!
rynek Brak artykułów
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA