JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Volvo rekord sprzedaży w Polsce wśród marek Premium

Sukces XC60, rekord sprzedaży

Data publikacji: 2011-01-19

5088 sprzedanych aut - oznacza drugie miejsce Volvo w segmencie Premium oraz wzrost o prawie 11% w porównaniu do roku ubiegłego. To rekordowy poziom sprzedaży w historii Volvo w Polsce.

Volvo zawdzięcza tak dobre wyniki modelowi Volvo XC60, na którego zakup zdecydowało się 1941 klientów. Jednak wprowadzone do salonów w sierpniu nowe Volvo S60 także bardzo dobrze przyjęło się na polskim rynku. W ciągu 5 miesięcy sprzedano aż 418 egzemplarzy. W III i IV kwartale 2010 roku to, obok XC60, najchętniej wybierany samochód Volvo. Oprócz modeli S60 i XC60 niesłabnącą popularnością cieszyły się modele S40 i V50, które zostały sprzedane w 1 274 egzemplarzach.

Dzięki tak dobrym wynikom Volvo w Polsce osiągnęło 25% udział w rynku Premium - to najwyższy wynik w ciągu ostatnich 5 lat oraz drugi, po Szwecji rezultat na świecie. Z kolei udział w całym rynku zwiększył się i wynosi obecnie 1,61%. Takie wyniki udało się osiągnąć dzięki bardzo dobremu zamknięciu roku.

- Sprzedaż to jednak nie wszystko. Volvo w 2010 roku oferowało swoim stałym klientom oraz właścicielom samochodów Volvo wiele atrakcyjnych programów zachęcających do korzystania z usług w autoryzowanych punktach dealerskich. Naszą misją jest nie tylko przyciągnięcie klienta atrakcyjną ceną samochodu, ale także dbanie o niego na każdym etapie użytkowania samochodu - powiedział Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska

Rok 2010 to także rozwój i wzmocnienie sieci dealerskiej, w tym m.in. otwarcie trzech nowych punktów dealerskich: w Kielcach, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Kielce to nowe miasto na mapie Volvo. Z kolei dla Poznania i Wrocławia to już drugie punkty dealerskie. Ponadto wysoki poziom obsługi i serwisu Autoryzowanych Dealerów Volvo został doceniony w ogólnopolskim badaniu Narodowy Auto Test przeprowadzanym przez Auto Świat. A współpraca importera z siecią została uznana za najlepszą w ogólnopolskim badaniu satysfakcji dealerskiej.

- W 2011 roku także będzie dużo się działo. Przede wszystkim jeśli chodzi o ekologię, rozwój technologii. Volvo wielkimi krokami wchodzi w elektryfikacje aut. Debiuty Volvo V60 Plug-in, czy Volvo C30 BEV - to tylko niektóre z aktywności, które zaplanowaliśmy na najbliższy rok - podsumował Arkadiusz Nowiński.

Źródło: Volvo Auto Polska

Autor: Jazda Miejska

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
SZUKAJ W SERWISIE!
rynek AKTUALNOŚCI TESTY UŻYWANE FOTOREPORTAŻ MODELE MOTOSPORT
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA