JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Volvo wiosenna kampania serwisowa

Czas na wiosenną kontrolę Twojego Volvo

Data publikacji: 2011-03-14

Aby dobrze przygotować swoje auto do wiosennych wypraw, wszyscy właściciele samochodów Volvo mogą skorzystać z atrakcyjnych rabatów na części zamienne i usługę ich wymiany, w ramach kolejnej edycji "Wiosennej Akcji Serwisowej".

Wiosenna kontrola Volvo odbędzie się w dniach 19-20 marca 2011 r. Aby umówić się na spotkanie wystarczy zadzwonić na infolinię Volvo 0 801 1 VOLVO (0 801 1 86586), z telefonu komórkowego 0 502 2 VOLVO (0502 2 86586) lub skontaktować się bezpośrednio ze swoim Autoryzowanym Serwisem Volvo.

Sprawdzenie samochodu Volvo będzie odpłatne i wynosić będzie 99 zł brutto. Koszt ten zostanie wliczony w koszt naprawy samochodu i ewentualnego zakupu części zamiennych. W przypadku kiedy nie zostanie wykryta żadna usterka, to sprawdzenie Volvo będzie bezpłatne.

Na wszystkich klientów, w przypadku wykrycia usterek, czekają atrakcyjne rabaty: 20 % zniżki na usługę oraz 10 % rabatu na części zamienne. Ponadto właściciele 4-letnich lub starszych samochodów marki Volvo, mogą skorzystać z dodatkowych rabatów, sięgających aż do 25 % na wybrane części zamienne oraz do 50 % na usługi serwisowe.

W ramach wiosennej kontroli, właściciele samochodów Volvo będą mogli skorzystać m.in. ze sprawdzenia układu klimatyzacji/wentylacji, kontroli hamulców, ogumienia, czy uzupełnienia płynów hamulcowy oraz wspomagania.

Dla klientów Volvo przygotowało również 10 % zniżki na zakup wiosennych akcesoriów oraz kosmetyków do samochodu. Rabatem zostały objęte: bagażniki dachowe, rolety przeciwsłoneczne, lodówki samochodowe, bagażniki rowerowe, przenośne urządzenia nawigacyjne, czy słuchawki Bluetooth.

Dwa razy do roku organizujemy akcje serwisowe dla właścicieli samochodów Volvo ? raz na wiosnę oraz raz jesienią. Dzięki posiadaniu wyszkolonych technicznie mechaników, specjalistycznych narzędzi oraz oryginalnych części zamiennych, możemy zapewnić naszym klientom najwyższy poziom jakości usług posprzedażowych. ? podsumował Mariusz Szymański, Dyrektor ds. Technicznych i Obsługi Klienta w Volvo Auto Polska.

Autor: Jazda Miejska

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA