JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Powerizer Remus zwiększa moc silnka nawet o 25 procent. Poprawia również moment obrotowy.

Dodaj poweru swojej maszynie

Data publikacji: 2011-11-18

Jest już nowa gama sterowników wtrysku paliwa Remus Powerizer, przeznaczona do aut z silnikami benzynowymi. Dzięki nim powiększysz stado koni pod maską swojego samochodu.

Powerizer to niezwykle prosty w montażu sterownik dzięki któremu w pojazdach istotnie podnoszona jest moc silnika, wzrasta maksymalny moment obrotowy i przeważnie spada zużycie paliwa. Hitem okazały się modele przeznaczone do aut z silnikami wysokoprężnymi pracującymi w systemie common rail. Po sukcesie w obszarze diesli Remus postanowił mocno zawalczyć również o rynek benzyn.

Nowe, "benzynowe" Powerizery aktualnie oferowane są do aut czternastu marek, choć w niedalekiej przyszłości z pewnością pojawią się także do samochodów innych producentów. Szczególnie szeroki wybór mają posiadacze pojazdów grupy VW AG, czyli użytkownicy Audi, Volkswagenów, Skód, Seatów. Parametry swoich maszyn poprawić mogą również posiadacze Mercedesów, Fordów, Opli i Mini. Remus pomyślał również o miłośnikach włoskiej (Alfa Romeo, Fiat, Lancia) oraz francuskiej motoryzacji (Citroen, Renault, Peugeot).

Czy to faktycznie działa?

I to jeszcze jak! Przykładowo, po zastosowaniu Powerizera w Audi A4 (B8) 2.0 TFSI w wersji 211-konnej moc wzrasta aż do równego ćwierć tysiąca "kucy", a maksymalny moment obrotowy rośnie o przeszło 50 niutonometrów (z wyjściowych 350 do 405)! Dla tego samego auta w wersji z silnikiem o mocy 180 KM wygląda to następująco: 180?215 (KM), 320-370 Nm. Co więcej, prędkość maksymalna po zamontowaniu sterownika w przypadku tego samochodu jest wyższa aż o 8 km/h.

Podobnie rzecz ma się w przypadku Mercedesa. Po skorzystaniu z urządzenia sygnowanego logiem wilka moc silnika w C180 CGI 156 KM wzrasta aż o niemal 30 koni, z kolei maksymalny moment obrotowy z wyjściowych 300 osiąga wartość 340 Nm! Powerizer dostępny jest dla klas C i E (w obu przypadkach również wersji przeszło dwustukonnych) oraz nowego modelu SLK 250 CGI Blue Effic. (R172).

Powerizer swoje właściwości udowadnia nawet w przypadku jednostek o stosunkowo niedużych pojemnościach. Tak chociażby w 86-konnej Skodzie Fabii 1.2 TFSI przybywa blisko 20 KM, maks. moment obrotowy rośnie ze 160 do 195 Nm, a prędkość maksymalna jest wyższa o około 4 kilometry na godzinę. W przypadku Seata Leona w topowym wydaniu Cupra R ta ostatnia wartość po zamontowaniu sterownika austriackiego producenta może przekraczać nawet 10 km/h!

Nowe Powerizery dzięki inowrocławskiej firmie MK-Speed, polskiemu przedstawicielowi marki Remus, są dostępne również na naszym rynku. Sprawdź ofertę!

Autor: Jazda Miejska

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA