JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Mazda podwójnie nagrodzona

Mazda podwójnie nagrodzona

Data publikacji: 2018-06-13

Mazda zajęła II miejsce w niezależnym "Badaniu satysfakcji dealerów samochodowych". Kolejny raz uznana została też za markę najbardziej pożądaną przez polskich właścicieli salonów.

Polski importer samochodów Mazda, firma Mazda Motor Poland, zajęła II miejsce w "Badaniu satysfakcji dealerów samochodowych" i jednocześnie została po raz trzeci uznana za markę najbardziej pożądaną przez dealerów.

Oba wyróżnienia zostały przyznane podczas 9. Ogólnopolskiego Kongresu Dealerów Samochodów, który odbył się w dniach 5-6 czerwca. Wyniki 11. edycji badania DCG Dealer Consulting oraz firmy doradczej EY „Badanie satysfakcji dealerów samochodowych” potwierdziły skuteczność polityki handlowej i marketingowej realizowanej przez Mazda Motor Poland.

Badanie, zgodnie z metodologią niezmienną od ponad dekady, obejmuje 3 kluczowe obszary, które w różnym stopniu mają wpływ na ocenę współpracy dealerów z importerami. Najistotniejsza jest ewaluacja polityki importera, jako przedstawiciela międzynarodowego koncernu, a w szczególności - atrakcyjność umowy dealerskiej, ocena dochodowości prowadzenia stacji, a także konkurencyjność strategii rynkowej czy podejście do prowadzenia biznesu. W tak kluczowej kategorii, jak ocena zadowolenia z wyników finansowych, jakie przynosi firmie autoryzacja marki, Mazda kolejny rok z rzędu zajęła pierwsze miejsce. Najwyższe noty za etykę biznesową importera także ponownie zebrała Mazda. Kolejne, poddawane audytowi sfery to jakość, dostępność, niezawodność oraz konkurencyjność oferty modeli oferowanych przez importera z punktu widzenia klienta. W tej kategorii, bardzo wysoko, bo na drugim miejscu sklasyfikowane zostały propozycje Mazdy. Trzecim badanym obszarem jest ocena importera jako przedsiębiorstwa, funkcjonującego na polskim rynku, z własną wizją rozwoju, stylem komunikacji, polityką kadrową i kulturą organizacyjną. W tej sferze najwyższe noty zebrała kadra menadżerska odpowiedzialna za sprzedaż w strukturach Mazda Motor Poland. Bardzo dobrze ocenione zostały przez ankietowanych dealerów wysokie standardy importerskie Mazdy w zakresie sprzedaży i serwisu, które jednocześnie nie pozbawiają dealerów niezależności w prowadzeniu własnego biznesu.

- Jesteśmy dumni, że już 3 rok z rzędu Mazda jest najbardziej pożądaną marką przez Dealerów. W Badaniu ich satysfakcji w latach 2014 – 2017 zajmowaliśmy pierwszą pozycję, a obecnie, przy identycznej nocie jak w roku ubiegłym, zostaliśmy sklasyfikowani na zaszczytnym drugim miejscu. To potwierdzenie, że trzymamy konsekwentnie bardzo wysoki poziom w relacjach z naszymi Dealerami. Motto Mazdy „Drive Together” odnosi się także do charakteru współpracy w ramach sieci, którą w Polsce tworzą już 32 salony. Konsekwentnie zmierzamy w kierunku premium, a ocena Dealerów potwierdza, że jesteśmy na właściwej drodze. Warto dodać, że wśród pierwszej piątki znalazły się również takie marki jak Mercedes, BMW, Volvo – powiedział Łukasz Paździor, Dyrektor Generalny Mazda Motor Poland.

Źródło: mazda.torun.pl

Autor: Jazda Miejska

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
SZUKAJ W SERWISIE!
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA