Był szybszy o ułamki sekundy
Znamy już nazwiska zwycięzców dwóch marcowych konkursów. Emocji z pewnością nie brakowało w wirtualnych wyścigach Peugeot Mares Rally Cup. Nieco łatwiejsze zadanie mieli uczestnicy rywalizujący o grę Ridge Racer Unbounded.
Wirtualne wyścigi, które w zeszłym roku zapoczątkowaliśmy wspólnie z toruńskim salonem Mazdy i Toyoty, już niemal na stałe wpisały się w program rozrywkowy naszego portalu. Fani dawnych gier komputerowych powrócili tym razem na start wyścigów Peugeot Mares Rally Cup. Za kierownicą Peugeota 207 S2000 zasiadło w sumie ponad 100 zawodników z całej Polski! Dodatkowym wymogiem organizatorów i głównego sponsora, firmy Mares z Włocławka, było kliknięcie "Lubię to" i włączenie się do grona fanów Peugeot Mares na Facebooku. Po kilkunastu dniach rozgrywki na mecie pojawili się tylko najlepsi z najlepszych, których dzieliły zaledwie ułamki sekundy. Oto lista zwycięzców Peugeot Mares Rally Cup.
1. Tomasz Łoza, Toruń, czas: 39:72 - nagroda główna: weekend w Osadzie Karbówko
2. Radosław Schenker, Głogowo, czas: 40:00 - nagroda: kurtka Peugeot
3. Piotr Joński, Gdańsk, czas: 40:25 - nagroda: kurtka Peugeot
Wszystkim zawodnikom dziękujemy za wspólną zabawę, a zwycięzcom gratulujemy fantastycznych czasów, opanowania i niesamowitej wprawy w wprowadzeniu małej rajdówki.
W celu odbioru nagród prosimy o kontakt z panem Pawłem Krakowiakiem z Peugeot Mares, mob.: 693-330-488.
Zwycięzcy w konkursie Ridge Racer Unbounded
W tym samym dniu zakończył się również nasz drugi konkurs organizowany wspólnie z firmę Cenega, oficjalnym dystrybutorem nowej gry Ridge Race Unbounded. Zadanie polegało na wskazaniu, wykorzystując zamieszczone zdjęcie, jakie auto testowaliśmy. Prawidłową odpowiedzią była oczywiście Mazda3 MPS z fantastycznym silnikiem 2.3 Turbo (tego już nie trzeba było dopisywać), choć niektórzy Czytelnicy wskazywali zgoła odmienne auta.
3 zestawy najnowszej gry Ridge Racer Unbounded wędrują do:
- Kamila Łożycy,
- Julii Urbańskiej
- Macieja Kownackiego.
Zwycięzców prosimy o przesłanie adresu zamieszkania, na który mamy wysłać gry.