Nowe logo Renault

Renault zmienia wizerunek

Data publikacji: 2015-04-28

Wprowadzeniu na rynek Nowego Espace towarzyszy nowe hasło "RENAULT - Passion for life". Nowe hasło doskonale oddaje odnowę stylistyczną samochodów marki po 2012 r.

Odzwierciedla także nową obietnicę marki, której pasją jest projektowanie wysokiej jakości samochodów o atrakcyjnym designie, które ułatwiają codzienne życie. Nowa identyfikacja wizualna marki Renault jest wprowadzana od połowy kwietnia 2015 r.

OŻYWIENIE TRADYCJI MARKI RENAULT

Od swojego powstania Renault oferuje "samochody zapewniające pełnię życia", innowacyjne, pomysłowe i wygodne, przystosowujące się do różnych potrzeb. Od 2012 r. tym tradycyjnym wartościom marki Renault towarzyszy pragnienie, aby dotrzeć do klientów także na płaszczyźnie emocjonalnej. To ożywienie zawdzięczamy nowemu designowi samochodów. Zmysłowy, atrakcyjny i atletyczny design modeli Clio, Captur, Twingo, Kadjar, a teraz Nowego Espace odzwierciedla te ambicje.

"RENAULT - Passion for life" wskazuje także na nieustanną pracę inżynierów i stylistów Renault. Ich zadanie polega na obserwowaniu klientów i ich zwyczajów, aby móc zaoferować im wysokiej jakości samochody, pomysłowe innowacje oraz usługi, które coraz bardziej ułatwiają codzienne życie. Jako przykład można tu wymienić system R-LINK2, liczne systemy wspomagania prowadzenia i system Multi-Sense w Nowym Espace czy automatycznie składane siedzenia w modelu Kadjar.

Nowe hasło marki "RENAULT - Passion for life" odzwierciedla głęboką przemianę Renault, jaka rozpoczęła się wraz z Nowym Clio - wyjaśnia Michael van der Sande, Dyrektor Marketingu na Świat.

- Za hasłem idzie obietnica złożona naszym klientom: Renault nadal będzie się zmieniało i zaoferuje z końcem 2016 r. całkowicie odświeżoną gamę samochodów. Te modele, zaprojektowane z pasją przez naszych inżynierów i stylistów, mają ułatwiać klientom codzienne życie, tak by było bardziej przyjemne.

NOWA IDENTYFIKACJA WIZUALNA GRUPY RENAULT

Oprócz hasła zespół Dyrekcji Designu wymyślił i na nowo zaprojektował całą identyfikację wizualną marki. Zmiana ta dotyczy wszystkich nośników informacji: oprawy wizualnej i dźwiękowej reklam (telewizja, prasa, reklama outdoorowa, radio), stron internetowych, stoisk na targach, wydarzeń, produktów pokrewnych, ubrań roboczych itp.

Znak Renault jest teraz bardziej wyrazisty, wyzwolony z ram. Mocniej wyeksponowany, bardziej błyszczący, zyskuje rozmach w duchu zmian widocznych na maskach nowych pojazdów marki. Logotyp RENAULT także przeszedł ewolucję. Nawiązuje do historii marki, a jednocześnie jest nowocześniejszy i masywniejszy.

Żółty kolor Renault też stał się bardziej lśniący i cieplejszy. Obecnie pojawia się na pionowym pasku obok logotypu.
Całość wpisuje się w prosty i elegancki system graficzny, który pozostawia więcej miejsca samym produktom. To bardziej emocjonalne, kreatywne podejście jest w pełni zgodne z misją powierzoną Laurensowi van den Ackerowi, Dyrektorowi Designu Renault.

- Gdy przyszedłem do firmy w 2009 r., moim zadaniem było odtworzenie więzi emocjonalnej między klientami i marką Renault - tłumaczy Laurens van den Acker, Dyrektor Designu Renault. - Poprosiłem swój zespół, by nawiązał do łacińskich korzeni marki Renault, projektując kolorowe samochody o zmysłowych, muskularnych liniach, którym można nadać osobisty charakter, które dostarczają emocji i dzięki którym codzienne życie może być przyjemniejsze.

Nowa identyfikacja wizualna Grupy Renault, która jest właścicielem marek Renault, Dacia i Renault Samsung Motors, zostanie przedstawiona pod koniec kwietnia 2015 r. na Walnym Zgromadzeniu Grupy Renault.

Autor: Jazda Miejska

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
SZUKAJ W SERWISIE!
rynek Brak artykułów
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA