JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Lexus najlepszą marką w opinii konsumentów

Lexus na podium

Data publikacji: 2010-12-21

Lexus zdobył pierwsze miejsce w badaniu preferencji konsumentów przeprowadzonym przez dodatek Rzeczpospolitej - Rzecz o Biznesie - Laur Konsumenta 2010.

Firma Lexus powstała w odpowiedzi na potrzeby użytkowników, którzy chcieli, aby samochody były bardzo dobre jakościowo a przy tym bardzo luksusowe. Od momentu sprzedaży pierwszego pojazdu w październiku 1989 roku, Lexus stał się liderem w dziedzinie jakości, innowacyjnych rozwiązań i, co najważniejsze, również jeśli chodzi o zadowolenie klienta.

Marka Lexus kojarzy się przede wszystkim z innowacyjnymi i ekskluzywnymi pojazdami, lecz japoński koncern to nie tylko wyrafinowane technicznie samochody, ale także indywidualne podejście do każdego klienta. Dzięki temu zakup auta staje się niezapomnianym i wyjątkowym przeżyciem.

Dążenie Lexusa do doskonałości widać na każdym kroku. Bez względu na to czy buduje samochody sportowe, wprowadza nowe i ekscytujące modele, czy też traktuje każdego klienta jak dostojnego gościa.

A wszystko zaczyna się w momencie przekroczenia progu salonu. Stworzone w oparciu o rozumienie potrzeb klienta, oddają doskonałość produktów i usług marki. Samo wejście do salonu informuje klienta, że w Lexusie może liczyć na najlepsze traktowanie, inspirujące doznania i życzliwą obsługę. Architektura salonu nawiązuje do filozofii firmy, a ich wystrój i wyposażenie odzwierciedlają nowoczesne rozumienie luksusu, oferując klientom możliwość optymalnego spędzenia czasu. Każdy klient posiada swojego indywidualnego doradcę, który pomaga w wyborze i dopasowaniu do potrzeb nabywcy wybranego pojazdu. Oczywiście sprzedaż samochodu to dopiero początek.

Bardzo ważny jest także serwis. Strefa serwisowa w każdej stacji dealerskiej wyposażona jest w najnowocześniejszy sprzęt do diagnostyki, obsługi i naprawy. Mechanicy posiadają wiedzę, umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie, które pozwalają na fachowe zajęcie się pojazdem. Każdy serwis Lexusa zorganizowany jest tak, aby nabywca jak najmniej odczuwał trudności związane z tym faktem. Odbiór i dostawa auta może odbywać się w miejscu i czasie wskazanym przez klienta lub otrzymuje on bezpłatnie auto zastępcze na czas serwisu. Jeśli istnieje taka potrzeba, klientom udostępnione jest pomieszczenie w salonie, gdzie mogą odbyć np. spotkanie biznesowe w czasie, gdy ich auto poddawane jest przeglądowi.

Źródło: Lexus Polska

Autor: Jazda Miejska

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA