JazdaMiejska.pl | moto magazyn

Podwojenie sprzedaży we wrześniu

Data publikacji: 2009-10-19

Wyniki sprzedaży firmy Mitsubishi Motors w Polsce nadal gwałtownie idą w górę ? we wrześniu sprzedano 759 aut - ponad dwukrotnie więcej niż w tym samym miesiącu 2008 roku.

Od stycznia do końca września sprzedaż nowych modeli spod znaku "trzech diamentów" wyniosła 6264 auta, co stanowi ponad 80% wzrost. W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku sprzedano o niemal 900 samochodów więcej niż w całym 2008 roku, kiedy to do klientów trafiły 5382 auta.

Wrześniowym bestsellerem okazał się Lancer, który jest też najpopularniejszym modelem pierwszych dziewięciu miesięcy roku. Drugie miejsce nadal zajmuje Outlander a trzecie Colt. Coraz większym zainteresowaniem cieszy się terenowy Mitsubishi Pajero z najmocniejszym wśród japońskich SUV-ów, 200-konnym silnikiem.

Styczeń - wrzesień
Od stycznia do września sprzedano 6264 auta Mitsubishi, co stanowi ponad 80% wzrost w stosunku do 3427 samochodów sprzedanych w tym samym okresie 2008 roku.

W ciągu dziewięciu miesięcy tego roku najpopularniejszym Mitsubishi okazał się Lancer - sprzedano 2563 takie auta ? 984 Lancery Sedan (o prawie 80% więcej niż w tym samym okresie 2008 roku), 1507 Lancerów Sportback i 72 Lancery Evolution (ponad 4-krotnie więcej niż w tym samym okresie 2008 roku).

Na drugim miejscu uplasował się Outlander, który trafił do 2084 klientów notując prawie 70% wzrost sprzedaży.

Do końca września sprzedano 1133 Colty - 902 auta 5-drzwiowe (o 150% więcej niż przed rokiem) i 229 3-drzwiowych (o 40% więcej).

O 13% więcej klientów zdecydowało się na zakup Mitsubishi Pajero.

Wrzesień
We wrześniu osiągnięto wynik 759 sprzedanych samochodów, co daje ponad 110% wzrost w porównaniu z rezultatem 355 aut osiągniętym we wrześniu 2008.

We wrześniu rolę bestsellera pełnił Lancer - sprzedano 301 takich aut (65 Sedanów (ponad 7-krotnie więcej niż we wrześniu 2008 roku), 228 Sportbacków i 8 Lancerów Evolution.

Drugie miejsce zajął Outlander, zdobywając 226 klientów - dwukrotnie więcej, niż przed rokiem.

Colt uplasował się na trzecim miejscu w rankingu sprzedaży i trafił do 172 klientów. Sprzedano 131 aut 5-drzwiowych (ponad 4-krotnie więcej niż we wrześniu 2008) i 41 samochodów 3-drzwiowych (ponad 40% więcej).

O prawie 150% zwiększyła się też sprzedaż terenowego Mitsubishi Pajero, który zdobył 17 klientów.

Autor: Mitsubishi

Dodaj komentarz do artykułu

Treść *
Autor *
Kontakt ( tylko do wiadomości Redakcji )
* - pole wymagane

Uwaga! Redakcja nie odpowiada za treści i tematy publikowane w dziale "Komentarze".
Redakcja ma prawo usunąć komentarz jeśli uzna go za niezgodny z prawem, obraźliwy lub szkodliwy.
Komentarz przez Ciebie dodany zostanie opublikowany niezwłocznie po zaakceptowaniu przez Redaktora.

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA