Testowany przez nas model był wyposażony w taki sam silnik jaki w swojej Lancii ma Fernando Alonso

Fot. Michał Jasiński

Elegancki zegar analogowy pośrodku kokpitu.

« poprzednie   |   następne »

Lancia Thema prezentuje się jeszcze efektowniej niż Chrysler 300C - 1231Lancia Thema jest zupełnie inna, bezkompromisowa - 1232240-konny silnik zapewnia odpowiednią dynamikę - 1233Jej masywne przetłoczenia kuszą spojrzenia - 1234Lancia Thema zwraca na siebie uwagę. - 1235 - 1236 - 1237Elegancki zegar analogowy pośrodku kokpitu. - 1238 - 1239 - 1240 - 1241 - 1242 - 1243 - 1244 - 1245 - 1246 - 1247Sesja Lancii Thema na tle Pałacu Romantycznego w Turznie - 1248 - 1249Thema to prawdziwa limuzyna o gabarytach aut segmentu E - 1250 - 1251Lancia Thema to naprawdę znakomite auto. - 1252Silnik diesla 3.0 V6 MultiJet II o mocy 239 KM. - 1253 - 1254Ppodgrzewane, wentylowane i regulowane w kilku płaszczyznach fotele.  - 1255Kierownica Lancii Thena jest podgrzewana i wielofunkcyjna - 1256 - 1257 - 1258Podgrzewane miejsce na napoje - 1259Automatyczna skrzynia biegów jest pozostałością po współpracy Chryslera z Mercedesem - 1260 - 1261 - 1262
Wróć do testu: Lancia Thema
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm | Partnerzy Nasze strony: Modelmania.pl | JazdaMiejska