Passat CC po zmianach
Podczas grudniowego salonu motoryzacyjnego w Bolonii miała miejsce europejska premiera zmodernizowanego modelu Volkswagena Passata CC. Na rodzimym rynku niemieckim samochód kosztuje od 31 800 EUR.
Nowy Passat CC pojawi się w Niemczech w lutym 2012. Później zostanie wprowadzony do sprzedaży w pozostałych krajach Europy oraz w Ameryce.
Stylistyka udoskonalonego Passata CC z nową linią przodu i tyłu nadwozia stanowi jeszcze wyraźniejszy pomost do wyższej klasy samochodów. Znacznie rozszerzone wyposażenie seryjne, obejmujące teraz między innymi nowe reflektory biksenonowe z funkcją statycznego doświetlania zakrętów i nowe diodowe światła tylne, stało się jeszcze bardziej ekskluzywne. Seryjna jest także funkcja rozpoznawania zmęczenia kierowcy, radioodtwarzacz RCD 310, listwy na progach ze stali nierdzewnej i zagłówki z regulacją odległości od głowy.
Do Volkswagena Passata CC wprowadzono także nowe technologie wspierające kierowcę. Należą do nich opcjonalne systemy, na przykład zastosowany po raz pierwszy w Volkswagenie Side Assist Plus z Lane Assist (ostrzega przed pojazdami znajdującymi się w martwym polu widzenia i pozwala uniknąć wypadku ingerując w układ kierowniczy), Dynamic Light Assist (automatyczna regulacja świateł drogowych) oraz współpracujący z kamerą system rozpoznający znaki drogowe. Komfort poprawia klimatyzowany fotel z funkcją masażu.
Volkswagen jest nie do zatrzymania?
Volkswagen Passat CC jest napędzany nowoczesnymi silnikami benzynowymi i wysokoprężnymi z bezpośrednim wtryskiem. Wszystkie silniki wysokoprężne (TDI) wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i tryb rekuperacji (odzysk energii hamowania). Wszystkie jednostki benzynowe także posiadają funkcję rekuperacji.
Silniki TDI rozwijają moc 140 KM i 170 KM. Moc silników benzynowych (w europejskich wersjach CC) wynosi 160 KM, 210 KM i 300 KM.
Wszystkie silniki są niezwykle efektywne, na przykład TDI 140 KM z manualną 6-biegową przekładnią spala tylko 4,7 l /100 km (emisja CO2 135 g/km).
cosowa napisał(a) dnia: 2011-12-16
Jest boski po prostu :)
Aaa co do silnika 300KM, to w poprzednim modelu nie było zbyt łatwo o CC z tą jednostką. (bo to jest Passat CC R36)
Ciekawa nuda, czyli nowy VW Passat
Sześć światowych premier Volkswagena
Lipno zagra na silnikach
Grill, drift i niemieckie legendy
Kupiłbym sobie Imprezę
Prymus rynku wtórnego
40 lat Golfa: bestseller i trendsetter
Moda na rodzinne 4x4
Wiatr we włosach nie tylko dla najbogatszych
VW zmotywowany przez Rajdem Szwecji
Jeffrey Kruger zwycięzcą Volkswagen Golf Cup 2015
Volkswagen świętuje na Korsyce
Volkswagen z ambicjami na mistrzowski tytuł
Wakacyjne, legalne wyścigi samochodowe
Deszczowe zmagania na torze Brno
Zza kierownicy przed monitor
Platinum oficjalnym sponsorem wyścigów Porsche GT3 CCCE
W weekend debiut C-Elysee WTCC
Alfa Romeo 4C samochodem bezpieczeństwa WTCC
CITROËN C-Elysée WTCC: na podbój torów wyścigowych świata
Motorsport SEAT-a wciąż żywy
Iza i Adam Małysz na czele pustynnego rajdu