Ogłoszenia sprzedaż samochodu
Pod maską testowanej wersji pracował silnik wysokoprężny o pojemności 2.0 litrów i mocy 140 KM

Zapraszam, Panie Prezesie

Zobacz zdjęcia: Mazda 6 | Data publikacji: 2010-01-18

Wyposażenie z najwyższej półki, technologia rodem z Japonii, design w europejskim stylu. Nowa Mazda6 ma poważne argumenty, aby oczarować polskich biznesmenów. Kusi sportowym wyglądem, wygodnym wnętrzem i wysoką niezawodnością.

Pan Prezes prowadzi własną działalność od niedawna. Założył sklep internetowy z zabawkami. Aby wyróżnić się na rynku znalazł swoją niszę - modele zdalnie sterowane, które są jednocześnie spełnieniem jego dziecięcych marzeń. Ma żonę i dwójkę dzieci oraz prawie trzydzieści dwa lata na karku. Lubi podróżować, poznawać nieznane miejsca, aktywnie spędzać wolny czas, jeśli takowy gdzieś przypadkiem pozostanie.

Firma rozwija się zgodnie z planem Pana Prezesa, i mimo tak krótkiego stażu na rynku, widać już pierwsze zyski. Pan Prezes zdecydował teraz, że czas wymienić swój stary samochód na coś nowego, coś odważnego, energicznego i niespotykanego. Takiego jak Pan Prezes. Sprawdził nową Mazdę6.

Coś odważnego
Sylwetka nowej Mazdy6 nie pasuje i nie przypomina żadnej innej marki. Jest w każdym miejscu oryginalna i niepowtarzalna. Szeroko uśmiechnięty grill z wielkimi chromowanymi skrzydłami Mazdy wita nas codziennie rano dodając siły do nowych wyzwań. Masywne przetłoczenia przednich błotników wtapiają bi-ksenonowe reflektory jak w sportowym bolidzie, gdzie aerodynamika to priorytet. Wszystko łagodnie, a zarazem drapieżnie zakończone. Nowa Mazda6 w nadwoziu liftback (producent podaje hatchback) dodaje kolejnych sportowych akcentów. Poza potężnymi 17" calowymi felgami ze stopów lekkich, w oczy rzucają się chromowane obwódki szyb, które unoszą tył auta ku górze. Jak gepard, który za chwilę ruszy w pościg za swoją ofiarą. Piąte drzwi akcentują niepowtarzalność Mazdy6 i pokazują jej sportowego ducha, który w pełni pasuje do osobowości Pana Prezesa.

Coś energicznego
Odważna stylistyka nowej Mazdy6 dodaje energii i charakteru swojemu właścicielowi. Taki jest Pan Prezes. To co sportowego i zarazem eleganckiego na zewnątrz, znajdujemy również we wnętrzu auta. Testowana wersja Exlusive Plus niemal opływa w luksusy. Skórzana tapicerka, podgrzewane przednie fotele z elektryczną regulacją i pamięcią ustawienia, wielofunkcyjna kierownica czy dwustrefowa klimatyzacja to dodatki, które miło jest otrzymać w takiej limuzynie. Ale Mazda6 dorzuca jeszcze bi-ksenonowe reflektory z systemem doświetlania zakrętów oraz niepowtarzalny dźwięk z systemu audio BOSE. Wszystko to dla spełnienia najwyższych zachcianek swojego właściciela, aby czuł się wyjątkowo w każdej chwili i na każdej drodze.

Wnętrze Mazdy6 liftback jest przestronne i komfortowe. Miejsce pracy kierowcy to wzór ergonomii i wygody. Spasowanie elementów i jakość materiałów ujawnia pochodzenie auta - japończycy znają sztukę składania doskonale. O ile na braki w wyposażeniu nie możemy narzekać, o tyle niektóre przyciski mogłyby być bardziej intuicyjne. Wiem, że Japończycy potrafią to obsłużyć bez czytania instrukcji, ale to jednak Europejczycy mają tym autem jeździć. Wybór stacji radiowej, sprawdzenie godziny czy wyświetlenie informacji z komputera pokładowego za pomocą przycisków na kierownicy nie należy to najszybszych. Ale jakaś wada zawsze być musi.

Coś niespotykanego
Pan Prezes lubi się wyróżniać. W biznesie wyznaje zasadę "wyróżnij się albo zgiń", dlatego jego sklep internetowy z zabawkami jako nieliczny oferuje asortyment dla miłośników modeli zdalnie sterowanych. Jego samochód również musi być wyjątkowy i wyróżniający się.

Nowa Mazda6 spełnia oczekiwania Pana Prezesa, bowiem rzadko spotykana na naszych ulicach zapewni Panu Prezesowi odpowiednią "zauważalność". Nie zginiemy w tłumie nijakich samochodów, zawsze będziemy czuć nowość i powiew świeżości w codziennych spotkaniach z Mazdą6. I to w pełni odpowiada Panu Prezesowi.

Coś bardziej codziennego
Pod maską testowanej wersji pracował silnik wysokoprężny o pojemności 2.0 litrów i mocy 140 KM. Cóż, demonem prędkości nie jest, ale zapewnia spokojną i dostojną jazdę. Dodajmy również bardzo oszczędną - średnie spalanie 6,5 litra na 100km to bardzo dobry wynik w tej klasie aut. Szkoda, że psuje to sportowy charakter auta. Ale nic straconego. Mazda wprowadziła na rynek długooczekiwany silnik 2.2 MZR-CD o mocy 185 KM, który trafił tylko do wersji Sport. Komuś to za mało?

Zawieszenie nowej 6-tki spisuje się idealnie. Nic dziwnego - Mazda od lat miała dobry kontakt z... nawierzchnią i tej tradycji postanowiła być wierna. Układ kierowniczy słucha naszych poleceń bez żadnego szemrania i sprzeciwu. Poprawiono sprawność pompy wspomagania, która w poprzednich generacjach traciła "siłę" przy szybkich ruchach kierownicą od skrajnego położenia do skrajnego. Jednak z zawieszeniem tworzy parę idealną. Do grona "supermenów" dołącza skrzynia biegów - manualna, 6-stopniowa, krótka i świetna w prowadzeniu. Trójkąt doskonały.

Na zakończenie Pan Prezes zajrzał do... bagażnika. Walizki się pomieszczą, garnitury też, ba - nawet sporo, bo bagażnik może pomieścić aż 510 litrów podręcznego bagażu. W trybie 2-miejscowym przewieziemy ich już 1702 litry, ale do takich transportów Pan Prezes ma solidnego "dostawczaka". W Maździe nie będzie brudził sobie skórzanych foteli.

Zdjęcia wykonane na tle malowniczej Osady Karbówko w Elgiszewie. Dziękujemy za gościnę.

Autor: Michał Jasiński

Zdjęcia fot. Michał Jasiński Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 893Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 894Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 895Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 896Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 897Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 898Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 899Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 900Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 901Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 902Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 903Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 904Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 905Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 906Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 907Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 908Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 909Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 910Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 911Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 912Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 913Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 914Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 915Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 916Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 917Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 918Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 919Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 920Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 921Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 922Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 923Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 924Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 925Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 926Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 927Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 928Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 929Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 930Mazda6 2.0 MZR-CD Exlusive test -foto 931

BANERY-dilerskie-20lat-hybryd-750x200
Komentarz do artykułu

SAINZ napisał(a) dnia: 2010-01-05

Rewelacyjny artukuł, tylko Pan Prezes mi kogoś przypomina..........................

Zdjęcia - MISTRZOSTWO !!!

Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm | Partnerzy Nasze strony: Modelmania.pl | JazdaMiejska