Szczyt EVOlucji trafił na sprzedaż
Dwa lata temu wygrywał w swojej klasie w Rajdowym Pucharze Polski. W ubiegłym roku po kompleksowej modernizacji miał święcić sukcesy w mistrzostwach kraju, jednak w RSMP ani razu nie pojechał. Teraz szuka nowego właściciela.
Lokalizacja zawodów: Kutno, wielkopolskie
Takie maszyny rzadko można znaleźć w sprzedaży. Topowa specyfikacja, zerowy przebieg po gruntownym odnowieniu i cały czas wielki potencjał do walki o najwyższe cele w rajdach dosłownie każdej krajowej rangi. Mitsubishi Lancer Evo IX RS to konstrukcja raptem kilkuletnia, ale w świecie motosportu już w pełni kultowa. Ilość wygranych odcinków specjalnych i rajdów w przypadku tego modelu jest praktycznie niemożliwa do oszacowania. Mimo, że doczekał się następcy (Evo X) doświadczeni polscy i zagraniczni zawodnicy w dalszym ciągu bardzo chętnie po niego sięgają. W 2009 roku właśnie za kierownicą takiego auta swój trzeci tytuł mistrza Polski wywalczył Bryan Bouffier. To, że dziewiątą odsłoną EVOlucji w dalszym ciągu można skutecznie walczyć o wysokie lokaty na trasach RSMP w tym sezonie udowadniają tacy kierowcy jak Łukasz Habaj, Mariusz Nowocień czy Marcin Gagacki.
Aspiracje, ażeby dołączyć do tego zacnego grona, miał też Przemysław Żabka. Zawodnik Automobilklubu Toruńskiego za kierownicą EVO IX w 2011 roku wywalczył tytuł pierwszego wicemistrza czteronapędowej klasy N4/30 w Rajdowym Pucharze Polski. Mistrzostwo w wyniku sporego pecha przegrał dosłownie o włos (0,5 punktu!). W dwóch rajdach zwyciężył w swojej klasie. Płocczanin do swoich sukcesów z pewnością może zaliczyć też udany występ w 48. Rajdzie Barbórka.
Po sezonie 2011 niezwykle efektownie wyglądający Lancer przeszedł bardzo gruntowną modernizację. Celem dla załogi Przemysław Żabka/Norbert miała być walka o wysokie pozycje grupy N Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski. Topowo przygotowany "misiek" jednak nie dostał szansy pojawienia się na oesach RSMP.
- W międzyczasie sporo zmieniło się w moim życiu osobistym - mówi właściciel samochodu. - Między innymi urodził mi się syn. W tym momencie po prostu muszę skupić się na rodzinie, nie jestem w stanie tego dzielić z rajdami samochodowymi, stąd decyzja, ażeby na pewien czas przerwać karierę zawodniczą. Lancer obecnie jest w pełni przygotowany do walki na odcinkach RSMP. Bez sensu, żeby przez kilka lat stał w garażu, dlatego decyzja o tym, ażeby wystawić to auto do sprzedaży. Mam nadzieję, że trafi w dobre ręce, to znaczy do człowieka, który będzie wiedział, jak z tej maszyny zrobić prawdziwy użytek.
Stan techniczny sporej części Lancerów i Imprez z polskiego rynku wtórnego wbrew zapewnieniom ich właścicieli pozostawia naprawdę sporo do życzenia. Evo IX Przemka Żabki mimo, że ma na swoim koncie szereg sukcesów, to jednak jest w stanie doprawdy godnym pozazdroszczenia. Wielu może się wydawać, że takie auto z praktycznie zerowym przebiegiem po modernizacji kosztuje fortunę. Przemek zapewnia jednak, że jak na samochód o takim potencjale, to jego Mitsubishi można kupić w naprawdę dobrej cenie.
Za ile? Osoby faktycznie zainteresowane nabyciem tej maszyny zawodnik Automobilklubu Toruńskiego zaprasza do kontaktu pod numerem 604 933 556.
Mitsubishi Lancer Evo IX RS hom. N-grupa
zawieszenie | poduszki: skrzynia, silnik, dyfer przód , dyfer tył Ralliart |
zawieszenie | Ohlins MIR II setup asfaltowy |
zawieszenie | Proflex setup szutrowy |
silnik | 2.0 16V Mivec na długich szpilkach ARP (320-420HP) |
skrzynia | biegów 5 bieg krótkie przełożenie |
sterownik | Pectel silnik |
sterownik | Pectel dyferencjały |
instalacja | wszystkie przewody w oplocie metalowym Goodrich |
dyferencjały | Ralliart |
układ wydechowy | zmodyfikowany od turbiny z katalizatorem sportowym zgodny z homologacją |
hamulec ręczny | homologowany pompa Alcon przewody Goodrich |
hamulce | duży Brembo asfalt - mały Brembo -szuter |
Halda | Corlaba Giant |
wnętrze | pełny pakiet carbonowy, pełny flock deski oraz tunelu |
Zewnątrz | wlot lusterka carbon |
system gaśniczy | Sparco |
zabezpieczenia | pełny zestaw płyt Aramidowych nadkoli, nakładek, osłon pomp paliwowych, zbiornika |
kierownica | Sparco na szybkozłączu Lifeline |
fotele | Sparco ADV |
pasy | Sabelt |
dodatki: | felgi Braid 15 szutrowe,felgi 18 asfaltowe, felgi 16 do opon kolcowanych , opony slik, media, szuter, zima kolec zestaw lamp na maskę w obudowie carbonowej, lampa pilota Labcraft, podkładki carbonowe pod nogi pilota z wbudowanym sterowaniem haldą, wycieraczkami, klaksonem, siatka na kaski Sparco, lewarek hydrauliczny |
sprzęgło | metalowe 1 tarczowe Ralliart |
opis | auto po pełnym przeglądzie i zerowym przebiegu kilometrów, ksiażka sportowa auta, homologacja |
Powietrzny rewolwerowiec
Outlander bardziej ekologiczny
Głosujcie na "pszczółkę"
Mitsubishi Outlander 4WD.W drodze na sam szczyt
Mitsubishi Lancer Sportback.Wodzi na pokuszenie
Lancer.Nadzwyczajna zwyczajność
Moda na rodzinne 4x4
Używany kupiony w sieci
Sprzedając samochód w sieci, zadbaj o detale oferty