JazdaMiejska.pl | moto magazyn
Peugeot Mares przygotował atrakcyjne oferty na nowe i używane modele Peugeot i nie tylko.

Powiedz swoją cenę, a diler pewnie się zgodzi

Data publikacji: 2011-11-20

Nowy samochód za 10.000 zł? Tak dobrze to może nie będzie, ale jeśli podamy rozsądną propozycję cenową możemy wyjechać z salonu nowym Peugeotem płacąc za niego tyle, ile sami zadeklarowaliśmy. W salonie Peugeot rusza "Francuski Tydzień".

Włocławski diler Peugeot, firma Mares, został wybrany na partnera akcji "Francuski Tydzień". Jak zapowiada dyrektor salonu, Paweł Krakowiak, na mieszkańców regionu czekać będzie moc atrakcji i niesamowitych ofert. Klienci mogą sami podać swoją cenę i wyjechać nowym, lub używanym, samochodem będącym w ofercie dilera.

- "Francuski Tydzień" zbiega się z naszą rocznicą 10 lat współpracy w Peugeotem - dodaje Paweł Krakowiak. - Tym bardziej jesteśmy dumni z wyboru nas jako partnera też prestiżowej imprezy. Bieżący rok jest również bardzo istotny dla Peugeot, gdyż ta francuska marka została partnerem Polskiej Prezydencji w UE. Być może także dlatego możliwa jest tak zaskakująca oferta - dodaje dyrektor.

Zasada promocji jest bardzo prosta - wyjaśnia Dariusz Orłowski, kierownik działu sprzedaży w Peugeot Mares. - Klient podaje swoją cenę za znajdujący się w naszej gestii samochód. Jako partner "Francuskiego Tygodnia" mamy postawiony do dyspozycji specjalny budżet, dzięki któremu możemy bardzo często zgodzić się na propozycję naszych Klientów.

Wystawione oferty dostępne są na stronie internetowej www.peugeot-mares.pl, w zakładce Strefa Okazji. 

Włocławski diler Peugeot zachęca do udziału we "Francuskim Tygodniu" również przedsiębiorców, dla których listopad jest dość szczególnym miesiącem.

Listopad to miesiąc naliczenia podwójnego podatku dochodowego, a zakup nowego auta jest jedną z najpopularniejszych metod obniżenia podatku - wyjaśnia Marlena Opasik, kierownik działu księgowości. - Należy również pamiętać, iż wybór samochodu to tylko jeden z elementów, na który należy zwrócić uwagę w trakcie planowania motoryzacyjnych zakupów - dodaje Marlena Opasik.  - Kolejnym ważnym elementem jest wybór odpowiedniego finansowania - leasing lub kredyt. W naszym salonie starannie doradzamy także w tym zakresie, by mieć pewność, że naszym Klientom podpowiedzieliśmy najlepsze rozwiązanie.

Warto także pamiętać, iż przy salonie Peugeot Mares znajduje się jedno z największych centrów samochodów używanych wszystkich marek. Promocyjna oferta obejmuje także część tych samochodów, dlatego warto wejść na stronę dealera, by nie przepuścić okazji.

- Nasi Klienci bardzo cenią sobie to, iż mogą nam podać dowolną markę oraz model samochodu używanego jakim są zainteresowani, a my wyszukamy odpowiedni samochód, sprawdzimy pod względem prawnym i technicznym oraz sprowadzimy go w miejsce wskazane przez Klienta - mówi Tomasz Żychowicz, doradca ds. sprzedaży samochodów używanych.

Ten typ sprzedaży, popularny za granicą, zaczyna upowszechniać się także w Polsce. Podobnie jak w bankowości Klient ma swojego doradcę, który prowadzi go przez gąszcz produktów i przepisów, tak w motoryzacji pracownik prowadzący Klienta staje się jego consierge troszczącym się o to, by spośród tysięcy ofert wybrać tę najlepszą. Choć włocławski dealer wprowadził tą usługę jako pierwszy w regionie to zapewne inne salony także pójdą w jego ślady.

"Francuski Tydzień" w salonie Peugeot Mares potrwa od 21 do 28 listopada.

Autor: Jazda Miejska

Komentarz do artykułu
Brak komentarzy.
Copyright © Fabryka Dobrych Pomysłów, 2009 - 2012r. O nas | Polityka prywatności | Reklama | Katalog firm Nasze strony: Modelmania | OtoModel | Magazyn RC AUTA