Yaris szyty przez krawca
Toyota oraz Simple Creative Products stworzyły wspólnie na sezon 2013 idealny i modny samochód dla nowoczesnych kobiet. Owocem tej współpracy jest limitowany do liczby 500 sztuk Yaris Trend by Simple, który będzie oferowany wyłącznie w Polsce.
Toyota Yaris jest najbardziej popularnym w naszym kraju samochodem miejskim z nadwoziem hatchback. Specjalnie na 2013 rok, we współpracy z polską marką modową Simple Creative Products, powstała limitowana wersja tego auta. Dostępnych będzie jedynie 500 sztuk Yarisa by Simple, wyłącznie w polskich salonach Toyoty.
Yaris by Simple otrzymał szereg modyfikacji stylistycznych. Seria limitowana bazuje na wersji Premium, do której dodane zostały:
- specjalnie zaprojektowane aluminiowe felgi 16" Trend
- lampy przeciwmgielne
- elementy chromowane (listwa boczna, kontur lamp przeciwmgielnych, lusterka)
- tylny słupek w kolorze czarnym
- tylne lampy LED
- fluidyczne linie dekoracyjne nadwozia
- tylny spoiler
- białe elementy wykończeniowe kierownicy i dźwigni zmiany biegów oraz deski rozdzielczej
- białe elementy wykończeniowe paneli drzwi oraz tapicerki foteli
- przeszycia w kolorze żółtym
- nowy kształt konsoli środkowej
Yaris Trend by Simple będzie dostępny z nadwoziem 5-drzwiowym i silnikiem benzynowym 1.33 o mocy 99 KM z manualną, sześciostopniową skrzynią biegów, lub bezstopniową skrzynią automatyczną typu CVT. Ze względu na limitowaną serię, do wyboru będą dwa kolory: biały perłowy lub srebrny metaliczny.
Każdy z oferowanych w Polsce Yarisów Trend by Simple będzie oznaczony specjalnym numerem seryjnym oraz oznaczeniami Simple. Sto pierwszych pań, które zdecydują się na zakup limitowanej edycji, otrzyma również torebkę z najnowszej kolekcji Simple w limitowanej białej serii.
Cena w Polsce wynosi 56 900 zł i obejmuje kompletne wyposażenie samochodu.
Yaris Cross już do kupienia
Yaris Europejskim Samochodem Roku 2021
Yaris liderem w Europie
Yaris prawie WRC
Miejska rewolucja
AYGO X prologue - nowa wizja samochodu segmentu A
Nowa Toyota Mirai debiutuje w Polsce
Nowy Hilux w rękach mistrza
Nowa generacja na 50-lecie Corolli
Tysiąc zamówień na nowego Avensis
Mazda ma lidera
Toyota kończy wyprzedaż
Wojny ciąg dalszy
Elektryzujący weekend
Na Moto Show do Konina
Proace Verso.Rodzinny biznes XXL
Toyota GT86.Emocje pod kontrolą
Toyota Auris.Złoto w kolorze blue
Toyota Prius III.Ale wkoło jest... zielono
Toyota RAV4.Kręci panie, kusi panów
Avensis, król odsłania szaty
Zabawy poza drogą
Od Syrenki po domy na kółkach
Auta z duszą i piekielną mocą
Farmer w firmie budowlanej
Za plecami fotografa
Startuj w GP RACING MOTO-TOR 2011
Traxxas buduje Frankensteina
Kraina w mini skali
Pakiet atrakcji na Powitanie Lata
Kontaktowe wyścigi bez... kontaktu
Wyścigi bez kontaktu
Toruń z mocnym kalendarzem